جاذبه‌های توریستی هیجان انگیز در دبی
کد خبر: ۱۵۰۹۳۲
تاریخ انتشار: 2019 July 17    -    ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
دبی، بی‌شک معروف‌ترین، بزرگ‌ترین و توریستی‌ترین شهر امارات متحده عربی است که اصلاً فصل خاصی هم برای سفر به آن وجود ندارد.

دبی، بی‌شک معروف‌ترین، بزرگ‌ترین و توریستی‌ترین شهر امارات متحده عربی است که اصلاً فصل خاصی هم برای سفر به آن وجود ندارد.

برخلاف کشورهای دیگر، سفارت امارات متحده عربی نقشی در صدور ویزا برای سفر ندارد و نیازی به حضور مسافر و مصاحبه نیست، ویزا دبی معمولاً در عرض یک هفته و ویزای فوری 3 روزه آماده می‌شود و یک ماه اعتبار دارد. فقط کافی است مدارک مورد نیاز را ارائه کرده و مبلغ لازم پرداخت شود.

جاذبه‌های توریستی هیجان انگیز در دبی

شرکت‌های هواپیمایی امارات، ایران ایر و ماهان بیشترین پروازها را به مقصد دبی دارند و فاصله‌ی زمانی تهران تا دبی 2 ساعت و 10 دقیقه است و قیمت تور دبی با ایرلاین‌های مختلف متفاوت است.

دبی به پایتخت خرید خاورمیانه مشهور است اما به جز مراکز خرید بزرگ و لوکس، جاذبه‌های بسیاری در دبی وجود دارد که دومین اولویت توریست‌ها برای خرید تور دبی سفر به این شهر شده است.

سالن‌های سرپوشیده اسکی، پارک‌های آبی بزرگ و منحصر به فرد، آسمان خراش‌های غول پیکر و شهربازی‌های مدرن با وسایل بازی متنوع، قطعا سفر شاد وهیجان انگیزی را برای مسافران این شهر توریستی رقم می‌زند.

از دیگر دیدنی‌های جذاب و معروف دبی فواره دبی است که بزرگ‌ترین آب نمای موزیکال دنیاست.

دلفین بی دبی که در آتلانتیس پالم واقع شده بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفین در دنیا و یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌های دبی است. در این مجموعه هرگونه تفریحی برای هر سنی وجود دارد، می‌توان در آب‌های کم عمق با دلفین‌ها بازی کرد، کنارشان شنا کرد، غواصی کرد و عکس گرفت.

برج خلیفه، بلندترین ساختمان دنیاست و دوبرابر برج میلاد تهران است که 163 طبقه دارد و همین موضوع باعث شده به یکی از مهم‌ترین دیدنی‌های دبی تبدیل شود.  برج خلیفه دبی، مراکز خرید و تفریحی و همچنین عرشه‌ای برای تماشای مناظر اطراف دارد که تجربه عکاسی جذابی برای مسافران به همراه خواهد داشت.

اسکله ابرا در منطقه تاریخی دبی قرار گرفته است و بهترین فرصت برای یک تجربه دریایی است . 10 دقیقه گردش با قایق‌های چوبی و سنتی اسکله در آب‌های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت‌بخش است.

شترسواری در صحرا، اسکی روی شن و خوردن نهار یا شام در آنجا نیز بخشی از جاذبه‌های تورها یا گشت‌های داخلی است.

باشگاه گلف امارات، زمین‌های قهرمانی بین المللی بسیار زیبایی دارد. روز و شب امکان بازی وجود دارد و علاوه بر این می‌توان ورزش‌های تنیس، بدنسازی و اسکواش را نیز در این باشگاه‌ها تجربه کرد. همچنین در این باشگاه امکانات دیگری مثل فروشگاه لوازم ورزشی، رستوران، تسهیلات برگزاری مراسم گوناگون در چهار مرکز روباز یا سرپوشیده، مدرسه مدرن گلف و... وجود دارد.

واید وادی پیشرفته‌ترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌های دبی است. این پارک روباز، امکان سرد و گرم کردن آب در همه فصل‌ها، انواع سرسره‌ها، دو ماشین موج سواری مصنوعی و بزرگترین و بلندترین سرسره آبی جهان در خارج از آمریکا توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

پیست اسکی سرپوشیده دبی یکی از مشهورترین جاذبه‌های دبی است که در مرکز خرید امارات قرار دارد و سومین پیست اسکی سرپوشیده بزرگ دنیاست. این پیست اسکی با دیوارهای شیشه‌ای، مجسمه‌های یخی، تپه سورتمه سواری، زمین بازی کودک و مسیر 400 متری مخصوص اسکی شبیه یک سرزمین عجایب برفی است. علاوه بر اینها یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های اینجا پنگوئن‌های برفی است که همه را هیجان زده می‌کند.

آکواریوم عظیم دبی در طبقه همکف دبی مال، بزرگترین آکواریوم دنیاست. نمایش هزاران گونه دریایی و صدها کوسه و سفره ماهی باعث شده که آکواریوم دبی روی دست خیلی از دیدنی‌های دبی بزند.

بخش بزرگی از این آکواریوم را می‌توان به شکل رایگان از داخل دبی مال دید و بخش دیگر را بعد از ورود به تونل آکواریوم در عمق 11 متری آن در حالی‌که دور تا دور را ماهی‌ها گرفته‌اند تماشا کرده و عبور کرد. همچنین می‌توان به کمک غواصان وارد آکواریوم شده و در کنار کوسه‌ها تجربه بی‌نظیری داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار