انتخاب رنگ لنز مناسب رنگ پوست
کد خبر: ۱۵۰۷۲۳
تاریخ انتشار: 2019 July 16    -    ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
بسیاری از خانم‌ها، موقع انتخاب رنگ لنز مناسب با پوستشان با مشکل روبرو میشوند. خیلی‌ها رنگی از پیش مشخص شده را انتخاب میکنند، زیرا اعتقاد دارند که برایشان مناسب است و از رنگ پوستشان چشم پوشی می‌کنند؛ ولی این درست نیست و هر پوستی با رنگ‌های خاصی تناسب دارد که جذابیتش را بیش‌تر میکند.

انتخاب رنگ لنز مناسب رنگ پوست«تابناک باتو» بسیاری از خانم‌ها، موقع انتخاب رنگ لنز مناسب با پوستشان با مشکل روبرو میشوند. خیلی‌ها رنگی از پیش مشخص شده را انتخاب میکنند، زیرا اعتقاد دارند که برایشان مناسب است و از رنگ پوستشان چشم پوشی می‌کنند؛ ولی این درست نیست و هر پوستی با رنگ‌های خاصی تناسب دارد که جذابیتش را بیش‌تر میکند.

انتخاب رنگ لنز مناسب رنگ پوست

– اشخاص دارای مو‌های بلوند و روشن

برای رنگ مو‌های بلوند و روشن، طیف انتخاب بسیار زیادی پیش رو دارید که میتواند سبب شود که سایه‌های چشمتان بیش‌تر نمایان شوند. از دیدگاه عمومی، انتخاب رنگ لنز آبی برای ایجاد تعادل با موی بلوند، یک انتخاب بسیار مناسب است که حاوی هر دو رنگ تیره و روشن آبی میشود.

همچنین لنز‌های رنگ سبز روشن، گزینه مناسب دیگری برای ایجاد هارمونی مطلوب با مو‌های بلوند است که سبب روشنی بیش‌تر صورت، به ویژه برای چهره‌های رنگ پریده می‌گردد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که رنگ سبز روشن، اثربخشی بیشتری در مقایسه با رنگ سبز تیره خواهد داشت. انتخاب سوم برای ست کردن با موی بلوند، رنگ لنز‌های بنفش تیره است که سبب ایجاد جذابیت و زیبایی بسیار زیادی خواهد شد. در درجه بعدی، میتوانید رنگ‌های عسلی، قهوه‌ای روشن و یا فندقی را هم مدنظر قرار دهید.

– اشخاص دارای مو‌های قرمز و شرابی

به اعتقاد بسیاری، بهترین رنگ لنز برای ایجاد تعادل با رنگ مو‌های قرمز، رنگ رنگ سبز است. کنتراست بین این دو رنگ، سبب نمایش بیش‌تر زیبایی و درخشندگی چشم میشود و هر رنگ رنگ سبز تیره ای، کاملا به رنگ قرمز مو‌ها می‌اید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای ایجاد اعتدال، هرچه رنگ مو‌های قرمز روشن‌تر باشد، الزامی است که رنگ لنز تیره تری انتخاب کنید. بعنوان مورد دیگر، رنگ آبی هم، اگر رنگ رنگ سبز انتخابتان نیست، میتواند همین اثربخشی را داشته باشد.

انتخاب رنگ لنز مناسب رنگ پوست

– اشخاص دارای مو‌های قهوه‌ای

به این دسته از اشخاص، شدیداً پیشنهاد میشود که رنگ لنز قهوه‌ای تیره را انتخاب نمایند. سایه‌های موجود در رنگ لنز قهوه‌ای تیره، تناسب بسیار زیادی با رنگ مو‌های قهوه‌ای دارد و یک صورت طبیعی و زیبا را می‌سازد. رنگ فندقی هم، مورد بسیار مناسب دیگری است که ساختار صورت را حفظ کرده و زیبایی خاصی برای اشخاص دارای مو‌های قهوه‌ای ایجاد میکند. اما میتوان رنگ‌های بسیار روشن هم برای این دسته از اشخاص پیشنهاد نمود که چهره‌ای خاص و جذاب را به ارمغان می‌آورد.

– اشخاص دارای مو‌های تیره

مثل رنگ بلوند، این دسته از اشخاص هم طیف انتخاب بسیار گسترده‌ای دارند. تقریبا هر رنگ لنزی را میتوان با رنگ مشکی و تیره مو‌ها ست کرد. علت این امر میتواند وجود تیرگی و کنتراست موجود در رنگ مو جهت تقابل با رنگ لنز برای ایجاد یک ساختار هماهنگ باشد. یک انتخاب بسیار فوق العاده، رنگ لنز‌های بنفش تیره با مو‌های رنگ مشکی است که هرچند امکان دارد عجیب به نظر برسد، ولی چهره‌ای بسیار خاص و جذاب را برای فرد فراهم میکند. در درجه بعدی، رنگ‌های آبی و رنگ سبز هم ساختار مناسبی را نتیجه خواهند داد. همچنین واضح است که ترکیب رنگ‌های تیره لنز با رنگ رنگ مشکی مو، چه جذابیت عمیقی دارد.

انتخاب رنگ لنز مناسب رنگ پوست

انتخاب لنز برای پوست سفید رنگ و روشن

درصورتی که پوست سفید رنگ و روشنی دارید، واقعا خوش شانس هستید، برای این که هر رنگ لنزی روی صورت شما جلوه‌ای فوق العاده خواهد داشت. به خصوص لنز‌های دارای تونالیته آبی و خاکستری رنگ، برای چهره‌های بور خیره کننده خواهند بود. پوست سفید رنگ همچنین یک زمینه مطلوب برای استفاده از لنز‌های رنگ روشن است. بطور خاص لنز‌های درخشانی مانند فیروزه ای، ارغوانی و آبی بسیار روشن پیشنهاد میشوند.

انتخاب لنز برای پوست سبزه یا معمولی

درصورتی که سبزه هستید و رنگ چهره تان متمایل به قهوه‌ای است باید به سراغ رنگ‌هایی بروید که درخشان‌تر و روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد. اشخاص سبزه معمولاً بهتر است رنگ‌های فندقی، رنگ سبز، عسلی، خاکستری رنگ یا آبی تیره را انتخاب کنند. تنالیته‌های روشن رنگ آبی مثل فیروزه‌ای یا آبی روشن مورد‌های خوبی برای افرادی با پوست سبزه نیستند و در پوست‌هایی به رنگ کاراملی جلوه خوبی ندارند. اگر رنگی‌های خنثا تری مانند قهوه‌ای یا خاکستری رنگ را می‌پسندید اطمینان حاصل کنید که آن‌ها یک یا دو درجه از رنگ سایه چشمتان روشن‌تر باشند تا بیش‌تر به چشم بیایند.

انتخاب رنگ لنز مناسب رنگ پوست

انتخاب لنز برای پوست تیره

افرادی که رنگ پوست تیره‌ای دارند، انتخاب‌های متنوعی خواهند داشت. معمولاً اگر بخواهید چهره‌ای طبیعی و جذاب داشته باشید، رنگ‌های گرم بهترین مورد هستند، قهوه ای، فندقی یا لنزی که کمی در لبه‌ها سایه‌ای از بنفش دارد، مناسب است. رنگ‌های دودی هم جذابیت زیادی به صورت شما می‌بخشند. اگر چهره‌ای خاص می‌خواهید که تمامی نگاه‌ها را بخود جذب میکند، به سراغ لنز‌های عسلی، تنالیته‌های پائیزی یا حتی طوسی بروید. از رنگ‌هایی مانند آبی روشن پرهیز کنید به دلیل آن که با صورت شما همخوانی ندارد.

بهترین رنگ لنز برای تمام رنگ‌های پوست

استفاده از لنز‌هایی که سه درجه از یک نوع رنگ را بصورت ترکیبی در خود دارند، برای تمام رنگ‌های پوست مناسبند. با این وجود، قانون‌های مشخص و محدودی برای انتخاب رنگ مطلوب وجود ندارد. چیزی که باید در نظر داشته باشید، این است که از انتخاب و تست رنگ‌های جدید هراسی نداشته باشید.

بیتوته

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار