سقوط در چاله برف، جانِ ۲ نفر را گرفت
کد خبر: ۱۵۰۵۷۶
تاریخ انتشار: 2019 July 14    -    ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

مسئول روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: زن و شوهری از اهالی روستای کریک از توابع شهرستان دنا، به علت سقوط در چاله برف در گردنه بیژن سی سخت جان خود را از دست دادند.

نورالله قنبری شنبه شب اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه بعد از ظهر دیروز شنبه ۲۲ تیرماه ۹۸ به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ یاسوج گزارش شد.

وی افزود: دو نفر (زن و شوهر) به علت سقوط در چاله برف و سرمای شدید و هیپوترمی جان خود را از دست دادند.
قنبری بیان کرد: به محض اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج بلافاصله ۲ آمبولانس از شهر سی سخت و اورژانس جاده ای دشت بازار به محل حادثه اعزام شد.

مسئول روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در جاهایی از گردنه بیژن تا حدود سه متر پوشیده از برف است، افزود: هر ۲ نفر به علت سرمای شدید در چاله برف و ریزش برف برروی آنها دچار ایست قلبی شده بودند.

قنبری ابراز داشت: اطلاعات کسب شده حاکی است که بیش از نیم ساعت طول کشیده تا این زن و مرد از زیر برف توسط محیط بانان محیط زیست بیرون کشیده شوند.

وی گفت: این زن و شوهر توسط تکنسین‌های اورژانس احیای قلبی شدند اما به علت افت شدید دمای بدن بدلیل سرمای زیاد قبل از تحویل دادن به تکنسین های اورژانس جان خود را از دست داده بودند و به درمانگاه سی سخت انتقال داده شدند.

بنابر گفته مردم محلی، مرد فوت شده یک روحانی بوده که با همسرش برای تفریح به گردنه بیژن واقع در شهرستان دنا رفته بودند که دچار حادثه شدند و جسد آنها توسط محیط بانان منطقه حفاظت شده دنا از گودال برفی بیرون کشیده شد و در میانه راه به اورژانس تحویل داده شدند.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار