فال روزانه یکشنبه 23 تیر 1398
کد خبر: ۱۵۰۵۷۳
تاریخ انتشار: 2019 July 14    -    ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 23 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شخصیت پرجنب و جوش شما و فعالیت زیادی که دارید در هر جمعی که قرار بگیرید دیگران را به سوی شما جذب خواهد کرد. در سالی که پیش رو دارید، شما قادر خواهید بود دیگران و به ویژه جنس مخالف را با ظاهر و سبک لباس پوشیدن خود و همچنین مهارت بالایی که در صحبت کردن و برقراری ارتباط با دیگران از خود نشان خواهید داد به راحتی تحت تأثیر قرار دهید. در زمینه ی مسائل عاطفی و روابط عاشقانه امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و اگر هنوز مجرد هستید شانس زیادی در پیدا کردن نیمه ی گمشده ی خود خواهید داشت. آنهایی که وارد دهه ی چهارم زندگی خود می شوند موفقیت های زیادی را به دست خواهند آورد و در محل کار خود به اوج موفقیت رسیده و حتی ممکن است در مقام های مدیریت و ریاست قرار بگیرند. شما باید امسال توجه بیشتری به وضعیت سلامتی خود داشته باشید و به ویژه مراقبت بیشتری از دستگاه تنفسی خود کرده و از استعمال دخانیات خودداری نموده و تا جای ممکن از هوای آلوده دوری کنید. شاید در طول سال با برخی بیماری های جزئی و پیش پا افتاده روبرو شوید اما اگر به خوبی از خودتان مراقبت کنید خیلی زود خوب خواهید شد. ماه های مرداد، مهر و دی بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

حس خلاقیت شما امروز زنده شده است و میل عجیبی به انجام فعالیت های هنری و شروع پروژه های جدید در خود احساس می کنید، اما متأسفانه شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نمی توانید مسئولیت های سنگینی که به عهده تان گذاشته شده اند را کنار بگذارید تا به دنبال خواسته های شخصیتان بروید. با این وجود، ذهن شما آنقدر درگیر این ایده های خلاقانه تان شده است که نمی توانید روی انجام کارهایی که به عهده دارید تمرکز کنید و کارهایتان خیلی بیشتر از حالت عادی طول می کشند. شاید بهتر باشد ایده هایتان را یک جا یادداشت کنید تا هم ذهنتان کمی آرام بگیرد و هم بتوانید بعدا سر حوصله دوباره به آنها رجوع کنید.

اردیبهشت

امروز مسائل معنوی ذهن شما را به خود مشغول کرده اند و بسته به عقاید و باورهای خود ممکن است دوست داشته باشید وقت خود را به مدیتیشن و یا انجام فعالیت های مذهبی و معنوی مختلف اختصاص بدهید، اما متأسفانه مسئولیت های زیادی که در محیط کار و یا در خانه به عهده ی شما گذاشته شده اند این اجازه را به شما نخواهند داد که آنطور که خودتان دلتان می خواهد خواسته هایتان را دنبال کنید. اجازه ندهید که این موضوع شما را دلسرد و نا امید کند. بهتر است سرعت بیشتری به کارهایتان بدهید و کارهای ضروری را هرچه سریعتر انجام دهید تا بتوانید بقیه ی وقتتان را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید.

خرداد

امروز شما خیلی بیقرار هستید و همین باعث شده است رفتارهای حساب نشده ای از خودتان نشان دهید، اما یادتان باشد که اگر هیچ کاری نکنید خیلی بهتر از این است که کار اشتباه را انجام دهید. شما می توانید خودتان را با این توجیه قانع کنید که یک معامله ی منطقی به نفع همه خواهد بود، اما خواسته هایتان و انتخاب هایتان امروز لزوما با هم همخوانی نخواهند داشت. تا زمانی که این طوفان درونتان آرام نشده است دست نگه دارید. وقتی اوضاع روبراه شود می دانید دقیقا چه کاری باید بکنید. یکی از دوستانتان به همراهی شما نیاز دارد. به حرف هایش گوش کنید، با او همدردی کنید و خوشحالش کنید. همه ما این روزها را تجربه می کنیم و به حمایت هم نیاز داریم.

تیر

امروز فعالیت های اجتماعی زیادی در برنامه ی شما قرار گرفته اند، اما این همه کار ممکن است آنقدر به وقت و انرژی شما نیاز داشته باشند که تصمیم بگیرید به یکباره خودتان را غیب کنید، آن هم به گونه ای که هیچکس نتواند پیدایتان کند. به جای این کار، که باعث ناراحتی دوستان و عزیزانتان هم خواهد شد به شما توصیه می کنیم که از ابتدای روز برنامه تان را مشخص کنید و برای خودتان محدودیت هایی قائل شوید، قرار نیست دعوت هر کسی که شما را به همراهی دعوت می کند را بپذیرید. این که از اول جواب رد بدهید خیلی بهتر از این است که بپذیرید اما بعدا زیر قولتان بزنید و آن شخص را در انتظار بگذارید.

مرداد

امروز هر چقدر که می گذرد می بینید که تلاش هایتان برای حفظ وضعیت فعلی رابطه تان بیهوده هستند و نمی توانید از بحث های احتمالی جلوگیری کنید. در ابتدای روز شما می توانید خودتان را با چالش های عاطفی که برایتان پیش می آیند و به توجه شما نیاز دارند تطبیق دهید، اما پس از مدتی اتفاقی می افتد که کاسه ی صبرتان را لبریز می کند و دیگر نمی توانید آن لبخند ساختگی روی لب هایتان را حفظ کنید. بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید و باری بیش از حد تحملتان را به خود تحمیل نکنید. بعد از مدت ها سکون در روابط عاطفیتان امروز دوباره شکوفه های عشق در قلبتان جوانه خواهند زد و راه برای عشقی تازه باز خواهد شد.

شهریور

امروز شما زیاد رغبتی به بودن در اجتماع ندارید، اما شرایط ایجاب می کند که در مرکز توجه قرار بگیرید. خوشبختانه، با وجود تمایل شخصیتان به دور بودن از دیگران، اعتماد به نفس کافی برای انجام آنچه از شما انتظار می رود را دارید. اگر بتوانید به این بی میلی اولیه غلبه کنید می توانید حتی از قرار گرفتن در مرکز توجه لذت هم ببرید، به هر حال همیشه این احتمال وجود دارد که نظر آدم عوض بشود. امتیاز، وام و یا قراردادی که برای مدتی طولانی در انتظارش بوده اید امروز بالاخره روبراه خواهد شد و این اتفاق خوب روزتان را خواهد ساخت. شاید حتی بخواهید این اتفاق خوب را همراه با دوستان و نزدیکانتان جشن بگیرید.

مهر

امروز اینطور به نظر می رسد که خانه و خانواده تان دارند وقت زیادی از شما می گیرند و این اجازه را به شما نمی دهند تا بتوانید با فراغ بال به فعالیت های اجتماعی خود رسیدگی کنید و در جمعی که خیلی دلتان می خواهند در آن حاضر باشید شرکت کنید. نگران نباشید، زیرا به احتمال زیاد در آخرین لجظه و درست زمانی که امیدتان را از دست داده اید اتفاقی غیرمنتظره زمینه ی حضور شما در جایی که دلتان می خواهد را فراهم خواهد کرد. سعی کنید کارها و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید تا بتوانید از بعدازظهرتان همان طوری که خودتان دلتان می خواهد لذت ببرید. امروز بهتر است مواظب باشید وسایلتان را در وسایل نقلیه عمومی جا نگذارید.

آبان

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید سرحال و پرانرژی هستید، اما هرچقدر که می گذرد استرس و نگرانی باعث خواهد شد که احساس خستگی شما را در برگرفته و شور و حال اولیه تان را از شما بگیرد. بهتر است مواظب برخوردی که با دیگران می کنید باشید، زیرا در اثر این همه فشار و استرس ممکن است عصبی شوید و کج خلقی کنید. بهتر است از ابتدای روز خودتان را با پذیرفتن کارها و مسئولیت های بیش از حد خسته نکنید و سعی نکنید یک تنه همه ی کارها را خودتان انجام دهید تا بتوانید انرژی تان را تا پایان روز حفظ کنید. شما که دوست ندارید روابطی که برایتان از ارزش و اهمیت زیادی برخودار هستند را قربانی بداخلاقی های امروزتان کنید؟

آذر

امروز ممکن است به خاطر نداشتن پول کافی در انجام کارهایی که از مدت ها قبل برای انجامشان برنامه ریزی کرده بودید به مشکل بربخورید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و سعی کنید فعلا خودتان را با کارهای کم هزینه تر سرگرم نگه دارید. به احتمال زیاد اول ماه و با گرفتن حقوقتان خواهید توانست با کمی تأخیر به برنامه هایی که داشته اید برسید. امروز یک دوست صمیمی و یا عشقتان برخورد سردی با شما دارد که برایتان قابل درک نیست. زیاد به خودتان و او سخت نگیرید، نه شما کاری کرده اید که باعث ناراحتی او شده باشد و نه او قصد ناراحت کردن شما را دارد. همه ی ما گاهی کم حوصله و درونگرا می شویم!

دی

امروز حتی اگر هیچ کاری برای انجام دادن نداشته باشید هم بهتر است تا جای ممکن از ماندن در خانه و بیکاری خودداری کنید، زیرا اگر بخواهید در خانه بمانید خیلی زودتر از آنچه خودتان فکرش را بکنید احساس خواهید کرد که در و دیوار خانه دارند به سوی شما هجوم می آورند و هر لحظه ممکن است خفه شوید! در این شرایط ممکن است جتی بدون هیچ دلیل خاصی با بقیه ی اهل خانه جر و بحث و دعوا راه بیندازید. پس به جای اینکه خودتان را در خانه زندانی کنید یک برنامه ی خوب برای خودتان بچینید و از وقت آزادتان بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. شاید حتی بتوانید به سینما بروید و فیلمی که خیلی تعریفش را شنیده اید تماشا کنید.

بهمن

امروز احساسات شما آنقدر متغیر هستند که باعث وحشت شما شده اند و دارید در سکوت به جزر و مد احساسی خود نگاه می کنید. خوشبختانه خیلی زودتر از آن چه انتظارش را دارید تکلیفتان با خودتان معلوم خواهد شد. اما در این فاصله باید راهی پیدا کنید تا بی آن که مجبور باشید هر بار که کسی با حرف هایش شما را ناراحت می کند سر خانه اول بازگردید به استرس و ناراحتی خود غلبه کنید. لزومی ندارد به خاطر حرف ها و کارهای دیگران، آن هم در حالی که هیچ منظور خاصی پشت آنها نهفته نیست خودتان را ناراحت کنید. بدون واکنشی از جانب خودتان آنها هیچ تاثیری نمی توانند روی شما داشته باشند، پس کنترل اوضاع را در دست بگیرید.

اسفند

امروز کارهای اداری زیادی برای انجام دادن دارید، با خوش اخلاقی پیش بروید و خیالتان راحت باشد که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. امروز حتی اگر بدانید دارید از حد و مرزهایی که برایتان تعیین شده فراتر می روید هیچ چیزی نخواهد توانست جلوی شما را بگیرد! شما با شور و هیجان تمام می خواهید بهترین تصویر را از خودتان به نمایش بگذارید و این که احساسات دیگران را با بیان حقایق دردناک جریحه دار کنید برایتان اهمیت چندانی ندارد. اما این رفتار شما ممکن است در نهایت باعث پشیمانیتان شود و شما را مجبور به عذرخواهی کند. یادتان باشد که شما می توانید بدون لطمه زدن به احساسات دیگران هم صادق باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار