مسمومیت علت فوت ۳ مقنی در میامی است
کد خبر: ۱۵۰۴۵۸
تاریخ انتشار: 2019 July 13    -    ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

فرماندار میامی بابیان اینکه مسمومیت با گاز داخل چاه علت فوت سه مقنی در روستای استربند است، گفت: در این حادثه تمامی امکانات و تجهیزات لازم از شهرهای اطراف کمک گرفته شد.

 احمد ملایری، فرماندار میامی ضمن بیان اینکه ظهر جمعه دو نفر مقنی مشغول فعالیت در قنات روستای استربند از توابع بخش مرکزی میامی واقع در فاصله ۱۲۰ کیلومتری مرکز این شهرستان دچار سانحه گازگرفتگی می‌شوند، ابراز داشت: در پی این حادثه بلافاصله به‌واسطه اهالی موضوع به پایگاه امداد و نجات داور زن و آتش‌نشانی این شهر گزارش و این نیروها به محل اعزام شدند.

وی بابیان اینکه به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات لازم امکان امدادرسانی برای این دو مقنی وجود نداشت، افزود: اهالی بلافاصله با فرمانداری تماس گرفته و در این هنگام با فراخوان آتش‌نشانی شهرداری‌های میامی و شاهرود و پایگاه‌های هلال‌احمر این دو شهر بلافاصله به محل موردنظر اعزام شدند.

فرماندار میامی بابیان اینکه از امداد هوایی شاهرود نیز در این حادثه کمک طلبیده شد، ابراز داشت: آتش‌نشانی وامداد و نجات میامی در محل حاضر شدند اما ابزار لازم برای خارج کردن این دو مقنی وجود نداشت و تنها گزینه رسیدن آتش‌نشانی شاهرود بود.

ملایری در ادامه تصریح کرد: در این هنگام فردی به‌صورت سرخود و بدون هماهنگی برای امدادرسانی وارد قنات می‌شود که دچار گازگرفتگی شده و درخواست خروج از چاه را می‌کند اما در میانه راه بی‌هوش شده و به داخل چاه سقوط می‌کند.

وی افزود: با ورود آتش‌نشانی شاهرود و به کار بردن امکانات و تجهیزات لازم این سه مقنی از چاه خارج می‌شوند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که دو نفر اول همان ساعت اولیه براثر گازگرفتگی تمام کرده بودند و نفر سوم نیز که به‌صورت سرخود وارد چاه شده بود به دلیل شکستگی گردن و مسمومیت جان خود را از دست داد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار