عوارض جسمانی رابطه جنسی زیاد
کد خبر: ۱۵۰۴۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 13    -    ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
هرچقدر که شما رابطه جنسی بیشتر و طولانی‌تری داشته باشید بدنتان رطوبت کمتری خواهد داشت. درنتیجه رابطه جنسی در این شرایط منجر به اصطکاک و درد خواهد شد. این درد در واقع علامت و هشداری است که به شما می‌گوید باید دکمه توقف را بزنید! دقیقاً به همین دلیل است که تمام مؤلفه‌های "سلامت جنسی" از اهمیت مضاعفی برخوردارند و ...

عوارض جسمانی رابطه جنسی زیاد

عوارض جسمانی رابطه جنسی زیاد«تابناک باتو» ـ سلامت قوای جنسی، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های سلامت جسمی و روحی افراد است و بروز هرگونه اختلال، ضعف و بیماری جنسی می‌تواند بر تمام مؤلفه‌های سلامتی افراد مؤثر باشد و حتی زمینه ساز ابتلا به بسیاری از بیماری ها، فشار‌های عصبی و بیماری‌های روحی و روانی نیز شود.

دقیقاً به همین دلیل است که تمام مؤلفه‌های "سلامت جنسی" از اهمیت مضاعفی برخوردارند و بخش زیادی از کیفیت زندگی زناشویی به همین مسأله وابسته است. از سوی دیگر، ریشه بسیاری از مشکلات زوجین را باید در مسائل جنسی و میزان دانش و توانمندی عملی زن و مرد در برآوردن صحیح و کامل نیاز‌های جنسی یکدیگر جست‌وجو کرد.

عوارض جسمانی رابطه جنسی زیاد
خشکی واژن

خشکی واژن در زنان اولین علامت قابل مشاهده پس از رابطه جنسی زیاد است. اگر احساس خشکی زیادی در واژن خود دارید به این دلیل است که بدن شما در مدتی طولانی تماس و دخول را تجربه کرده است. این تماس علاوه بر خشکی ممکن است خراش‌ها و پارگی‌های کوچکی را در سطح واژن ایجاد کند که بسیار دردناک باشد.

در صورتی که شما قبل از ارتباط جنسی قرص‌هایی نظیر قرص‌های ضدبارداری مصرف کرده باشید و دچار خشکی واژن ناشی از آن‌ها باشید احتمال وقوع آن بیشتر است.

عوارض جسمانی رابطه جنسی زیاد

عفونت واژن و مجاری ادراری

هرچقدر که شما رابطه جنسی بیشتر و طولانی‌تری داشته باشید بدنتان رطوبت کمتری خواهد داشت. درنتیجه رابطه جنسی در این شرایط منجر به اصطکاک و درد خواهد شد. این درد در واقع علامت و هشداری است که به شما می‌گوید باید دکمه توقف را بزنید!

در رابطه جنسی زیاد سطح طبیعی PH واژن کاهش پیدا می‌کند، این مسئله حساسیت شما را برای دچار شدن به انواع عفونت‌ها بیشتر می‌کند. برای اینکه از این مشکلات در امان بمانید بهتر است که قبل و بعد از رابطه جنسی استحمام کنید. با این حال به طورکلی زمانی که دخول زیادی را تجربه می‌کنید لازم است که نسبت به عفونت‌های واژینال آگاه باشید.

عوارض رابطه جنسی زیاد: احساس درد و سوزش در مردان

همان‌طور که رابطه جنسی زیاد می‌تواند زنان را دچار علائم جسمانی ناخوشایندی کند، این مسئله در مورد مردان نیز صادق است. البته مردان نسبت به زنان با مشکلات کم‌تری رو به رومی شوند با این حال آن‌ها نیز مشکلاتی نظیر درد و سوزش زیاد را پس از رابطه جنسی زیاد تجربه می‌کنند.

به خصوص زمانی که آن‌ها طی چند روز کوتاه مثل آخر هفته ۸ تا ۱۰ بار رابطه جنسی برقرار می‌کنند این علائم بیشتر اتفاق می‌افتند. با این حال بدن افراد نسبت به یکدیگر متفاوت است ممکن است بدن برخی از افراد بتواند خود را به‌دفعات رابطه جنسی بالا سازگار کند و درنتیجه مشکلات کم‌تری را در پی آن تجربه کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
6
13
مزخرف.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
پول نداریم تا ازدواج کنیم
ناشناس
| |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
ناشناس 1220پول نداری ازدواج کنی واسه چی عوارض جسمانی رابطه زیاد رو میخونی؟ تو باید عوارض جسمانی رابطه جنسی کم رو بخونی عزیزم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
1
7
دلتان خوشه ها ، با کدوم دل و دماغ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار