نقشه آدم ربایی ستاره فوتبال توسط همبازی قدیمی اش +عکس
کد خبر: ۱۵۰۳۲۷
تاریخ انتشار: 2019 July 11    -    ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

فابریتزیو مایلو، همبازی سابق جان فرانکو زولا قصد ربودن وی را داشته است.

فابریتزیو مایلو که روزگاری همبازی زولا بود، اما بعد‌ها به خلاف کشیده شد، در زندان با دوستانش نقشه ربودن ستاره آن روز‌های فوتبال ایتالیا را کشیده بود، اما این اتفاق رخ نداده است.

فابریزتیو مایلو در سال ۱۹۹۴ عضو گروهی بود که برای کالیتسو تانزی تاجر میلیاردر کار می‌کرد و آن‌ها قصد داشتند جان فرانکو زولا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا که در آن مقطع برای پارما بازی می‌کرد را بربایند، اما در نهایت این عملیات با ناکامی همراه شد.

نقشه آدم ربایی ستاره فوتبال توسط همبازی قدیمی اش! +عکس

فابریتزیو مایلو گفت: "ما مدت‌ها در تمرینات زولا را دنبال می‌کردیم و در کل ایتالیا به به دنبال وی بودیم. برنامه ما این بود که وقتی زولا به پمپ بنزین رفت، با دو ماشین وی را بدزدیم، زیرا در آن مقطع آدم ربایی در ایتالیا فراگیر شده بود.

ایستادیم تا باک ماشین وی پر شود، اما هنگامیکه این اتفاق رخ داد زولا به سوی ما آمد و من با خودم گفتم دارم چه کار می‌کنم؟ زولا به سمت ما آمد و با لبخند پرسید آیا می‌خواهیم با وی عکس بگیریم؟

چند کلمه‌ای با هم صحبت کردیم و به زولا گفتم که من یکی از طرفداران پر و پا قرص وی هستم و در نهایت او شناسنامه من را امضا کرد. در هنگام امضا وی خالکوبی ۵ ستاره که تنها مختص به خلافکاران زندانی است را روی دست من دید. با دیدن این خالکوبی، زولا به سرعت به راه افتاد، به سمت ماشین خود برگشت و رفت. بچه‌های دیگر گروه گفتند حالا باید این کار را را انجام دهیم، اما گفتم نمی‌توانم. "

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار