فال روزانه پنجشنبه 20 تیر 1398
کد خبر: ۱۵۰۲۹۳
تاریخ انتشار: 2019 July 11    -    ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 20 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما دوستی بسیار وفادار هستید و از راز آنهایی که به شما اعتماد می کنند تا آخرین نفس با جان و دل محافظت خواهید کرد. نظم بالایی که دارید و صداقت تحسین برانگیز شما امسال زمینه ی پیشرفت بیشترتان را فراهم خواهند نمود و به ویژه در زمینه ی حرفه ای موفقیت های قابل توجهی را برای شما رقم خواهند زد. توانایی فوق العاده ای که شما در انجام هر کاری که به عهده تان گذاشته می شود از خودتان نشان می دهید امسال از چشم مقامات مافوقتان مخفی نخواهد ماند و توجه آنها را به خود جلب کرده و پاداش تلاش هایتان را دریافت خواهید کرد. آنهایی که در زمینه ی تجارت فعال هستند و قصد شروع پروژه های جدیدی را دارند بدون شک موفقیت خواهند بود. شما امسال در زمینه ی مسائل مالی شانس بسیار زیادی خواهید داشت و می توانید درآمد قابل توجهی کسب کنید. همچنین احتمالا به صورتی کاملا غیرمنتظره با درخواست وامی که داده بوده اید نیز موافقت خواهد شد و می توانید از شر میزان زیادی از بدهی هایتان خلاص شوید. اگر می خواهید همه چیز به خوبی پیش برود باید به خاطر داشته باشید که از گرفتن تصمیمات عجولانه خودداری کرده و از تلاش برای دور زدن قانون خودداری کنید. آنهایی که هنوز مجرد هستند امسال به احتمال زیاد عاشق خواهند شد و یک نفر چنان توجهشان را به خود جلب خواهد کرد که همین امسال تصمیم به ازدواج خواهند گرفت. ازدواج کردن خیلی خوب است، اما باید مواظب باشید بیش از اندازه تند پیش نروید. ماه های مرداد، آبان و دی بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

در محل کار همه چیز به خوبی پیش می رود. از لحاظ جسمی خود را بسیار قوی و سرحال احساس می کنید. ولی ذهنتان کمی مبهم و گیج است. خیلی راحت حواستان پرت می شود و فکرتان مثل همیشه خوب کار نمی کند. امروز روز خوبی برای شروع یک پروژه جدید نیست. سعی کنید ذهنتان را روی انجام کارهای نیمه تمام قبلی متمرکز کرده و آنها را تمام کنید. تا اول هفته آینده دوباره آماده خواهید بود و فکرتان مثل ساعت کار خواهد کرد. اگر در انجام کارها روش تازه ای را پیش گرفته اید که سرعت پیشرفتتان را کاهش داده است سریع دلسرد نشوید و به خودتان فرصت بدهید تا با ریتم جدید انجام کارها هماهنگ شوید.

اردیبهشت

تلاش زیاد، اشتیاق به کار و اراده راسخ شما بالاخره دارند به ثمر می نشینند و از لحاظ مالی به نتیجه می رسید. فرصت های جدیدی بزای استفاده از استعدادهای هنریتان فراهم خواهند شد. تنها نکته منفی این مسئله این است که کار زیاد شما را خیلی خسته خواهد کرد و خلاقیت شما را خواهد گرفت. کمی برای برنامه ریزی وقت بگذارید تا بتوانید در کمترین وقت ممکن به بهترین نتیجه دلخواه برسید. شما می توانید! امروز علاقه چندانی به مسائل عاطفی دیگران ندارید، ولی متأسفانه نمی توانید خودتان را از آنها دور نگه دارید. پس به جای این که به فکر راهی برای فرار باشید سعی کنید اگر کاری از دستتان بر می آید برای آنها انجام بدهید.

خرداد

امروز ایده های فوق العاده ای برای کارتان دارید ولی شرایط طوری است که انگار همه چیز دست به دست هم داده تا نتوانید آنچه در ذهنتان دارید را عملی کنید و همین باعث شده است کمی عصبی و بداخلاق باشید. نزدیکانتان ممکن است کمی نگرانتان باشند. کار بیش از حد باعث شده است که حال و هوایتان مثل همیشه نباشد و حتی کمی بی حال بوده و کمی سردرد داشته باشید. اگر این احساس را دارید بعد از تمام شدن کارتان مستقیم به خانه بروید و امشب را استراحت کرده و خودتان را برای یک روز تعطیل لذت بخش آماده کنید. نگران انجام ندادن کارهایی که برایشان برنامه ریزی کرده بودید نباشید، کلی وقت برای انجام آنها خواهید داشت.

تیر

پیشرفت هایی که در این چند وقت اخیر داشته اید باعث شده اند هم هیجان زده و هم نگران باشید. از لحاظ روحی متوجه هستید که قطعا یک قدم رو به جلو برداشته اید، اما منطق شما نسبت به واقعیت این پیشرفت تردید دارد. یادتان باشد که حقیقت امری نسبی است و الان این احساس پیشرفت در مورد شما کاملا حقیقت دارد. با خیال راحت پیش بروید. شما در تلاش هستید که برای رسیدن به اهدافتان احساسات خود را قربانی کنید، ولی این نکته را در نظر داشته باشید که دیر یا زود باید با این احساسات مواجه شوید و ممکن است اگر الان آنها را مورد توجه قرار ندهید بعدا در زمانی نامناسب به سراغتان بیایند و برایتان دردسر درست کنند.

مرداد

امروز تماس های عجیبی با شما گرفته خواهند شد و پیام هایی مشکوک از طرف افرادی ناشناس دریافت خواهید کرد. اصلا نگران نباشید! بیشتر این تماس ها و پیام ها ناشی از اشتباه تماس گیرنده و یا برخی مشکلات در شبکه ی تلفن و اینترنت هستند و هیچ چیز نگران کننده ای در کار نیست. امروز فکر می کنید نکند دوستانتان فراموشتان کرده باشند. آنها شما را فراموش نکرده اند، این شما هستید که باید در هر هفته حداقل چند ساعتی برای آنها وقت بگذارید. امروز نسبت به باورها و عقایدتان تعصب خیلی سرسختانه ای دارید و برای دفاع از آنها همچون شیری می غرید. یادتان باشد با عشقتان از این رفتارها نکنید چون او اصلا تحمل چنین رفتاری از جانب شما را ندارد.

شهریور

در محل کارتان و یا گروه دیگری که با شما در ارتباط است در مورد برخی مسائل مالی مشکلاتی پیش آمده اند و ممکن است از شما بخواهند تا حساب و کتاب هایشان را مورد بررسی قرار داده و منبع این مشکلات را پیدا کنید. به احتمال زیاد این مشکلات در اثر برخی اشتباه های جزئی مانند گم شدن بعضی رسیدها و یا ورود مبالغ اشتباه به دفاتر محاسباتی پیش آمده اند و هیچ فاجعه ی بزرگی رخ نداده است. رسیدگی به این مشکلات هرچند کار چندان پیچیده ای نیست اما وقت زیادی از شما خواهد گرفت. یکی از بزرگان فامیل از شما به خاطر اینکه به او سر نمی زنید دلخور و ناراحت است. چرا همین امروز با او تماس نمی گیرید تا این کدورت ها برطرف شوند؟

مهر

رازهایی که یکی از افراد بسیار نزدیک به شما سعی در پنهان کردن آنها داشته است امروز برملا خواهند شد. این اتفاق ممکن است برای این شخص خیلی گران تمام شود، اما اگر هر چه سریعتر برای در دست گرفتن کنترل اوضاع اقدامی انجام شود می توانید به او کمک کنید تا از پخش شدن خبر رسوایی اش جلوگیری کند. اگر این رازها به شما هم مربوط می شوند یادتان باشد که پیش از هر کاری خونسردی خودتان را حفظ کنید. مطمئن باشید اطرافیانتان خیلی بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر می کنید شما را درک خواهند کرد. در هر صورت همه ی ما انسان هستیم و ضعف ها و خطاهایی دارید و هیچکس هم نمی تواند این حقیقت را انکار کند.

آبان

امروز ممکن است از طریق یک نفر خبرهای عجیب و غریبی در مورد یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان که دور از شما زندگی می کند به گوشتان برسند. تلاش های شما برای تماس گرفتن با این شخص امروز بی نتیجه خواهند بود. بهتر است فعلا از قضاوت کردن در مورد این شخص و شنیده هایتان خودداری کنید و تا زمانی که با خود او صحبت نکرده اید این اخباری که از صحت آنها مطمئن نیستید را به دیگران منتقل نکنید. به احتمال زیاد بیشتر شنیده هایتان درست نیستند و واقعیت در اثر سوء تفاهم و یا سوء نیت شخصی که با شما صحبت می کند به طور دیگری بیان شده است. فردا می توانید با این شخص صحبت کنید و از همه چیز مطمئن شوید.

آذر

امروز حس ششم شما خیلی قویتر شده است و به صورتی کاملا غیر منتظره احساس می کنید که می توانید افکار و احساسات یک نفر از اطرافیانتان را بی آنکه خودش حتی دهان باز کرده باشد بخوانید. غریزه ی شما امروز خیلی قوی عمل می کند، پس به هر چیزی که حس درونیتان به شما می گوید اعتماد کنید زیرا این کار به شما کمک خواهد کرد درک بهتری از اطرافیان خود پیدا کنید و رفتار درستی با آنها داشته باشید. برخی انجمن های خیریه و کسانی که خیلی خوب نمی شناسید از شما تقاضای قرض و کمک دارند. شما خیلی به کمک کردن به دیگران علاقه مند هستید، ولی بهتر است حواستان جمع باشد که به چه کسی دارید کمک می کنید. هر کسی قابل اعتماد نیست.

دی

امروز اختلافاتی که بین شما و یکی از اعضای خانواده تان پیش می آیند باعث احساس گیجی و سردرگمی شما خواهند شد و حتی ممکن است به احساسات شما لطمه ی شدیدی وارد کنند. تنها کلید حل این مشکل صحبت کردن با این شخص خواهد بود. با توضیح دقیق منظورها، خواسته ها و نیازهایتان از بروز هر سوء تفاهمی جلوگیری کنید و گمان نکنید که دیگران می توانند افکار و احساسات شما را از روی ظاهرتان کشف کنند! شما اهداف حرفه ای نسبتا مشخصی دارید و به هیچ عنوان حاضر نیستید چیزهایی که برایتان اهمیت دارند را مورد بحث قرار دهید و از آنها بگذرید. هرچند هیچ شکی در مورد اهدافتان ندارید اما هنوز باید روی نقشه هایی که برای رسیدن به آنها دارید کار کنید!

بهمن

امروز نمی توانید احساساتتان را از دارایی های مادی خود جدا کنید. پشت هر چیزی که شما به دست می آورید داستانی نهفته است که به آن ارزشی منحصر به فرد می بخشد ولی برخی چیزها تجربه های سختی را در ذهن شما تداعی می کنند که احساس وحشت و ترس را در شما زنده می کند. سعی کنید خودتان را از چیزهایی که خاطره بدی را در وجودتان زنده می کنند و یادآور روزهای تلخ گذشته هستند با بخشیدن و یا فروختن آنها رها کنید. شکی نیست که فراموش کردن این خاطرات زمان بر است و به تلاش زیادی نیاز دارد، ولی اولین قدم این است که هر چیزی که به آنها مربوط می شود را از زندگی خود بیرون کنید.

اسفند

امروز یک احساس قدیمی با وجود این که فکر می کردید برای همیشه از شر آن خلاص شده اید دوباره در وجود شما زنده شده است. طی چند هفته گذشته شما برخی تغییرات را در زندگی خودتان تجربه کرده اید ولی برایتان کافی نبوده است و همین باعث احساس سردرگمی در وجود شما می شود و فکر می کنید پیشرفتتان به اندازه لازم نبوده است. اجازه ندهید این نگرانی تمام روزتان را خراب کند و از هر موقعیتی که شما را دچار این هیجانات می کند اجتناب کنید. سعی کنید به مسائل از زاویه ای گسترده تر نگاه کنید تا بتوانید گذشته را رها کرده و به سوی آینده پیش بروید. با گرفتار کردن خودتان در خاطرات گذشته به هیچ جایی نخواهید رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار