نوزادی با وزن ۶.۴ کیلوگرم در میاندوآب متولد شد
کد خبر: ۱۵۰۲۶۴
تاریخ انتشار: 2019 July 10    -    ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴

رییس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب گفت: نوزاد دختر با ۶ کیلو و ۴۰۰ گرم وزن در بیمارستان این شهرستان از مادری ۳۷ ساله چشم به زندگی گشود.

هادی مقدم اظهار داشت: به دلیل بزرگی و وزن زیاد این نوزاد، زایمان این مادر به صورت سزارین انجام شد و این مادر و نوزادش اکنون در این بیمارستان بستری هستند و حال هر دو مطلوب است.

وی با اشاره اینکه این دومین زایمان این مادر میاندوآبی است افزود: طبق بررسی پرونده پزشکی، او در طول دوران حاملگی هیچ گونه احساس ناراحتی غیرطبیعی نداشته و در زمان تعیین شده از سوی ماماها برای انجام زایمان به بیمارستان ارجاع داده شده بود.

نوزادی با وزن ۶.۴ کیلوگرم در میاندوآب متولد شد

وی اظهار داشت: از نظر پزشکی، تولد نوزاد با وزن بالای پنج کیلوگرم، زیاد مرسوم نیست اما در بعضی از مادران می‌تواند اتفاق بیفتد.

رییس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب گفت: در سه ماه نخست امسال در بیمارستان حضرت فاطمه (س) این شهرستان ۸۴۱ نوزاد به دنیا آمده که از این تعداد، ۴۴۶ نوزاد پسر و ۳۹۵ نوزاد دختر است.

فروردین ماه امسال نوزادی با پنج کیلو و ۸۰۰ گرم وزن در بیمارستان شهدای کارگر یزد متولد شد که به ادعای مسؤولان این بیمارستان وی سنگین وزن ترین نوزاد متولد شده در ایران بود و با تولد این نوزاد میاندوآبی این رکورد ۶۰۰ گرم افزایش یافت.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار