عکس تکاندهنده از جسد مردی روی موتوسیکلت
کد خبر: ۱۵۰۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 09    -    ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: حادثه رانندگی در محور مهاباد به میاندوآب موجب جان باختن یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر شد.

کمال حسین‌پور افزود: این حادثه که در نزدیکی سه‌راهی روستای «گوگ‌تپه» اتفاق افتاد به دلیل برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوست که امدادگران اورژانس ۱۱۵ مهاباد بلافاصله پس از مطلع شدن در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه به علت شدت تصادف، راکب موتورسیکلت در دم جان باخت و سه سرنشین خودرو پژو هم پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اعزام شدند.

حسین‌پور با بیان اینکه هم‌اکنون حال عمومی مصدومان رضایت‌بخش است، اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی مهاباد اظهار داشت: در یک هفته گذشته این دومین حادثه از این دست است که موجب فوت راکب موتورسیکلت می‌شود.

محورهای مواصلاتی مهاباد به ویژه محور مهاباد - میاندوآب از مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود؛ در سال جاری سوانح رانندگی زیادی در این محور به وقوع پیوسته که موجب کشته و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان شده است.

از ابتدای امسال تاکنون ۶ نفر در سوانح جاده‌های مهاباد فوت و بیش از ۵۳ نفر نیز زخمی شده‌اند.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سوسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
3
من که چیزی نمیبینم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار