پرستویی و شبنم مقدمی چرا به ژاپن سفر کردند؟ +عکس
کد خبر: ۱۴۹۹۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 07    -    ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

هفته گذشته ششمین جشنواره فیلم صلح و دوستی ایران و هیروشیما با نمایش شش فیلم ایرانی و دو فیلم ژاپنی در این شهر برگزار شد.

طبق سنوات پیش، هفته گذشته ششمین جشنواره فیلم صلح و دوستی ایران و هیروشیما با نمایش فیلم‌های: «تنگه ابو قریب» بهرام توکلی، «بیست و سه نفر» مهدی جعفری، «لیلی با من است» کمال تبریزی، «خجالت نکش» رضا مقصودی، «چهارراه استانبول» مصطفی کیایی و «دارکوب» بهروز شعیبی و با حضور: پرویز پرستویی، شبنم مقدمی، بهروز شعیبی، حبیب والی‌نژاد و مهدی جعفری، به مدت هفت روز در شهر هیروشیمای ژاپن برگزار شد.

از اهداف خاص این جشنواره، نمایش هم‌زمان فیلم‌های ایرانی با حضور جانبازان دفاع مقدس است تا باعث شود، مخاطبان و علاقه‌مندان به سینمای ایران در این شهر، به شناخت بیشتری درباره حوادث رخ‌داده بر ملت ایران در زمان جنگ پی ببرند.

گفتنی است که دبیر ایرانی تمامی ادوار این جشنواره، هنرمند و بازیگر سینما، پرویز پرستویی است.

پرویز پرستویی، شبنم مقدمی چرا به ژاپن سفر کردند؟

پرویز پرستویی، شبنم مقدمی چرا به ژاپن سفر کردند؟

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
1
2
زکی!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
1
7
خوبه که دوستان از بیکاری دراومدن و به اسم مناسبات و ارتباطات فرهنگی بین دو کشور!!! یه دوری هم با پول بیت المال و بودجه وزارت ارشاد با هم زدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
خوشبحالشون ما تا پارک سرکوچه میخوایم بریم حساب کتاب میکنیم چقد خرجمون میشه گاهی اوقاتم منصرف میشیم پول بهترین چیز گاهی اوقات سلامتی رو هم میشه با پول پس گرف
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار