تابلویی علیه سوءاستفاده اینفلوئنسر‌ها
کد خبر: ۱۴۹۸۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 07    -    ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
گاهی مشتریان «جو نیکی» که به نام CVT Soft Serve شناخته می‌شوند و فالوئرهایشان بیش از هزاران تن است، برای تبلیغ او در پیجشان محصولات مجانی می‌خواهند و جو همیشه آن‌ها را رد می‌کند. او به تازگی شیوه‌ای خلاقانه را در مواجهه با اینفلوئنسر‌ها (تأثیرگذاران فضای مجازی) به کار برده است.

تابلویی علیه سوءاستفاده اینفلوئنسر‌ها

تابلویی علیه سوءاستفاده اینفلوئنسر‌هااختصاصی «تابناک باتو» ـ بر خلاف میل اینفلوئنسر‌های فضای مجازی، صاحب یک بستنی فروشی سیّار حاضر به ارائه محصولات خود به صورت رایگان برای ستاره‌های فضای مجازی برای تبلیغ بستنی‌های تولیدی اش نشد و از آن‌ها خواست تا دو برابر هزینه بستنی را پرداخت کنند.

برخی از مارک‌ها و کسب و کار‌های تجاری برای تبلیغ محصولات و خدمات خود روی ستاره‌های اینستاگرام و فضای مجازی متکی هستند. از سوی دیگر، افرادی که تصاویر را منتشر می‌کنند، نظرات مثبتی در مورد تجربه خود در مورد غذا‌های رایگان و اقامت در هتل و... ارائه می‌دهند.

گاهی مشتریان «جو نیکی» که به نام CVT Soft Serve شناخته می‌شوند و فالوئرهایشان بیش از هزاران تن است، برای تبلیغ او در پیجشان محصولات مجانی می‌خواهند و جو همیشه آن‌ها را رد می‌کند. او به تازگی شیوه‌ای خلاقانه را در مواجهه با اینفلوئنسر‌ها (تأثیرگذاران فضای مجازی) به کار برده است.

او یک نوشته را با این مضمون منتشر کرد: اینفلوئنسر‌ها دو برابر می‌پردازند. او تأکید کرد: من هرگز برای یک پست، به شما بستنی مجانی نمی‌دهم.

تابلویی علیه سوءاستفاده اینفلوئنسر‌ها

پس از انتشار عکس جو و نوشته جنجالی اش در سطح گسترده، جو ادعا می‌کند که کار او شکوفا شده و طرفدارانی از جنوب کالیفرنیا جذب او شده اند، آن‌ها بر این باورند که اینفلوئنسر‌ها سوءاستفاده کنندگان از فضای مجازی هستند و ما باید علیه سوءاستفاده آن‌ها بایستیم و به پروژه‌ها و کسب و کار‌های کوچک که پول تبلیغات ندارند کمک کنیم.

جو به میزان اهمیّت تبلیغات آگاه است. او در لس آنجلس یک بازیگر بود و کامیون بستنی فروشی خود را در سال ۲۰۱۴ میلادی به راه انداخت. او می‌گوید: این وسیله‌ای است که با آن پول به دست می‌آورم و نمی‌توانم محصولاتم را مجانی در اختیار اینفلوئنسر‌ها قرار بدهم. او می‌گوید وقتی کارش را شروع کرد ایمیل‌هایی را از سوی اینفلوئنسر‌ها دریافت کرد که در مقابل دریافت محصولات مجانی برای او در پیجشان تبلیغ می‌کردند. او می‌گوید درخواست‌ها روز به روز بیشتر و در عین حال آزاردهنده‌تر و گاهی توهین آمیز می‌شد، مثل وقتی که چهره‌های تلویزیونی با همکارانشان می‌آمدند و در ازای گرفتن عکس با آنها، خدمات رایگان طلب می‌کردند.

جو همیشه به آن‌ها جواب رد می‌داد و در این باره گفت: به نظرم مدرسه پسرم، عکس با بازیگر‌ها و اینفلوئنسر‌ها را به عنوان هزینه تحصیل قبول نخواهد کرد.

او می‌گوید، اینفلوئنسری یک بار او را تهدید کرد که مواظب حرفهایش باشد. جو هم سرانجام تصمیم گرفت که روی کامیونش تابلویی نصب کند و بنویسد: اینفلوئنسر‌ها باید دو برابر بپردازند؛ به جای ۴ دلار، هشت دلار.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محبوبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
7
واقعا اینفلوئنسر‌ها معضلی شدن! برای امثال من که توی سنین میانسالی هستند غیرواقعی بودن تبلیغاتشون کاملا عیانه. اما برای نوجوانها و جوانها شدن دامی برای تلف کردن پول با تبلیغات غیرواقعی. دختر نوجوون من هیچ جوره قبول نمیکنه که اینها بازیهای فضای مجازیه.
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
آفرین به این شهامت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار