عطرهای خنک تابستانه مخصوص آقایان
کد خبر: ۱۴۹۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 04    -    ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
عطر و ادکلن از مواردی است که باید مانند لباس، فصل به فصل تغییرش دهید. اگر در زمستان از عطرهایی با رایحه گرم استفاده می‌کردید، حال نوبت آن است که در فصلی چون تابستان، به دنبال رایحه‌های خنک باشید. در ادامه نمونه‌هایی از عطرهای مردانه مخصوص تابستان را برایتان آورده ایم که در صورت علاقه آنها را خریداری کنید.

عطرهای خنک تابستانه مخصوص آقایان«تابناک باتو» عطر و ادکلن از مواردی است که باید مانند لباس، فصل به فصل تغییرش دهید. اگر در زمستان از عطرهایی با رایحه گرم استفاده می‌کردید، حال نوبت آن است که در فصلی چون تابستان، به دنبال رایحه‌های خنک باشید. در ادامه نمونه‌هایی از عطرهای مردانه مخصوص تابستان را برایتان آورده ایم که در صورت علاقه آنها را خریداری کنید.

ادو تویلت مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme

عطرهای خنک تابستانه مخصوص آقایان

یکی از عطرهای محبوب آقایان عطر بولگاری مدل آکوا است که فروش بسیار خوبی در سالهای اخیر داشته است. این عطر با رایحه خنک و نسبتا تلخی که دارد، انتخاب خوبی برای فصل تابستان می‌باشد. عطر آکوا از مرکبات، گیاهان معطر، عطر اقیانوس و چوب ساخته شده است. این عطر با رایحه ماندگاری که دارد، از استرس‎های روزانه و درگیری ‎های ذهنی شما می‎کاهد و احساس شادابی را به شما منتقل می‎کند.

ادو تویلت مردانه جگوار مدل Classic Black

عطرهای خنک تابستانه مخصوص آقایان

یکی از عطرهای خوشبو که با قیمتی مناسب می‎توانید تهیه کنید، عطر جگوار است. مدل کلاسیک بلک این عطر، رایحه‎ای خنک دارد که حس طبیعت را به شما منتقل می‎کند. مرکبات، گل‎های معطر، چای، چوب و خاک و زمین از اسانس‎های تشکیل دهنده این عطر می‏باشند. اگر به دنبال عطری برای مصرف روزانه‎تان می گردید، ما این عطر را به شما پیشنهاد می‎کنیم. تاثیری که این عطر روی شما می‎گذارد، مانند گرفتن دوش خنک در تابستانی گرم است.

ادو تویلت مردانه مون بلان مدل Legend

عطرهای خنک تابستانه مخصوص آقایان

حتما تبلیغات مون بلان را روی بیلبوردها و ویترین فروشگاه‏ها دیده‏اید و با این برند لوکس آشنایی دارید. این عطر رایحه‏ای خنک و شیرین دارد و یکی از پرطرفدارترین عطرها در چند سال گذشته شناخته شده است. مرکبات، گل‏ها، میوه‏ها و چوب‏های معطر از اسانس‏های تشکیل شده این عطر می‏باشند. اگر به دنبال عطری برای میهمانی‏ها و موقعیت‏های رسمی‏تان هستید، این مدل انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

ادو تویلت مردانه آدیداس مدل Ice Dive

عطرهای خنک تابستانه مخصوص آقایان

آدیداس نه تنها در پوشاک و اکسسوری، بلکه در عطر هم قدرت و سلیقه فوق‎العاده خود را نشان داده است. عطر آدیداس مدل آیس دایو، رایحه‏ای خنک، تند و کمی شیرین دارد که از ترکیب وانیل، چوب، مرکبات، میوه ها و گیاهان معطر ساخته شده است. اگر به دنبال عطری برای مصرف روزانه، یا مکان‏هایی چون باشگاههای ورزشی هستید، این عطر را انتخاب کنید.

ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Pour Homme

عطرهای خنک تابستانه مخصوص آقایان

ورساچه هم یکی دیگر از برندهای محبوب و مشهور آقایان می‏باشد که با رایحه خنک خود، انتخاب مناسبی برای تابستان است. این عطر از اسانس‏های مرکبات، میوه، اقیانوس، زمین و خاک و چوب‏های معطر ساخته شده که عطری به‎یاد‎ماندی را در خاطر اطرافیانتان ثبت می‏کند. پیشنهاد ما به شما این است که این عطر را برای محیط‎های رسمی‎تر استفاده کنید.

ادو تویلت مردانه داویدف مدل Cool Water

عطرهای خنک تابستانه مخصوص آقایان

داویدف یکی از عطرهایی است که از قدیم طرفداران خود را دارد. همانطور که از نام این عطر« Cool Water» پیداست، رایحه ای خنک دارد و برای فصلی چون تابستان مناسب است. از ترکیب اسانس‎هایی چوب اسموکی، عطر اقیانوس و گیاهان معطر، رایحه ای تولیده شده که در شما نشاط ایجاد می‏کند و موجب سرحال آمدن‏تان می‎‏شود.

ادو تویلت مردانه کلوین کلاین مدل CK One

عطرهای خنک تابستانه مخصوص آقایان

کلوین کلاین یکی دیگر از برندهای محبوب در عطر و ادکلن است. مدل سی کی وان این برند، با رایحه خنک خود، انتخاب خوبی برای فصل‏های گرم سال شما می‏باشد. از ترکیب میوه، ادویه، مرکبات، خاک و زمین و گیاهان معطر، رایحه ای دلنشین تولید می‏شود که اعتماد به نفس شما را در جمع بالا می‏برد. شما می‏توانید از این عطر برای مصرف روزانه خود استفاده کنید، اما پیشنهاد ما برای موقعیت‏های رسمی‏تر مانند جلسات اداری یا میهمانی‏ها است.

ادو تویلت مردانه امپر مدل Presidente Official Edition

عطرهای خنک تابستانه مخصوص آقایان

اگر به فکر کادو دادن برای فردی هستید، ما عطر امپر را به شما پیشنهاد می‏دهیم. این مدل عطر رایحه‏ای خنک، تند و شیرین دارد که از اسانس‏های مرکبات، اقیانوس، ادویه و چوب تشکیل شده است. شما می‏توانید این عطر 100 میل را با قیمتی مناسب تهیه کنید و آن را در فصلی چون تابستان، به دوستان یا اقوام خانواده‎تان هدیه دهید.

ادو تویلت مردانه دانهیل لاندن مدل Desire Blue

عطرهای خنک تابستانه مخصوص آقایان

یکی از برندهای شناخته شده عطر در میان آقایان، عطر دانهیل است. برند دیزایر بلوی این عطر، انتخاب خوبی برای تابستان شما می‏باشد، از این رو که رایحه‏ای خنک و شیرین دارد. این عطر از میوه، مرکبات، اقیانوس و خاک و زمین ساخته شده است که نه تنها حس خوبی را به شما، بلکه به اطرافیان تان نیز منتقل می‏کند.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
قیمتشو هم می ذاشتین خوب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار