روزنامه انگلیسی: همسر فراری حاکم دبی درخواست طلاق داد
کد خبر: ۱۴۹۶۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 04    -    ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

روزنامه تلگراف امروز چهارشنبه نوشت: "هیا بنت الحسین" علیه همسرش محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی شکایتی قضایی در بخش خانواده دادگاه عالی انگلیس مطرح کرده و خواهان طلاق از وی و همچنین حضانت دو فرزندش به نام‌های جلیله 11 ساله و زاید 7 ساله شده است.

"هیا بنت الحسین" خواهر ناتنی شاه فعلی اردن و همسر محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی است.

روزنامه "دیلی میل" چاپ انگلیس چند روز پیش از جزئیات فرار این شاهزاده زن از دست همسرش پرده برداشت.

به نوشته رسانه ها، این شاهزاده هم اکنون همراه با دو فرزندش در خانه 85 میلیون پوندی خود در نزدیک کاخ کینگستون لندن به سرمی برد.

روزنامه دیلی میل نوشته بود یک دیپلمات آلمانی به این شاهزاده برای فرار از دبی کمک کرده و او قبل از عزیمت به لندن خواستار پناهندگی سیاسی در آلمان شده است.

به نوشته دیلی میل، احتمال وقوع بحران در روابط ابوظبی و برلین وجود دارد.

در عین حال جمیز استوارت وکیل خانواده اعلام کرده هرگاه شاهزاده هیا بتواند اقامت خود در انگلیس را ثابت کند، می توان پرونده طلاق را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، شاهزاده هیا در آکسفورد تحصیل کرده و از بیستم ماه می گذشته در اماکن عمومی رؤیت نشده و حساب‌های کاربری او در شبکه‌های اجتماعی نیز از فوریه گذشته غیر فعال است.

هیا بنت الحسین که همسر شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی است گفته از بیم جانش در لندن و در خفا زندگی می‌کند.

منابع نزدیک به هیا گفته‌اند او اخیرا "حقایق وحشتناکی" از بازگرداندن اجباری و رمزآلود شیخه لطیفه، یکی از دختران شیخ محمد، حاکم دبی، کشف کرده بود.

شیخه لطیفه سال گذشته از طریق دریا و به کمک یک مرد فرانسوی از امارات گریخت اما در سواحل هندوستان شناسایی و توسط مردان مسلح به دبی بازگردانده شد.

مقام‌های دبی در آن زمان مدعی شدند که شیخه لطیفه احتمالا در معرض "بهره‌جویی" قرار گرفته بود اما اکنون "در دوبی و در شرایط امن" به سر می‌برد. هر چند نهادهای حقوق‌بشری مدعی‌اند او بر خلاف میل خودش به ربوده شده و به دبی بازگردانده شده است.

آن طور که گزارش شده، از آن زمان به بعد شاهدخت هیا از حقایق بیشتری درباره ماجرای شیخه لطیفه مطلع شده و به همین علت از سوی اعضای خانواده شیخ محمد تحت فشار قرار گرفته است تا به آنجا که دیگر در خانه حاکم دبی احساس امنیت نمی‌کرده است.

منابع نزدیک به هیا بن حسین گفته‌اند او هم اکنون از این می‌هراسد که ماموران شیخ محمد او را در لندن ربوده و به دبی بازگردانند.

سفارت امارات متحده عربی در لندن از ارایه توضیح در این باره خودداری کرده و به رسانه‌ها گفته این یک نزاع شخصی بین دو نفر است.

العالم

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
1
زندگی بدون عشق و شناخت کامل و صرفن به خاطر اینکه طرف مقابل شما ، شاغل، پولدار، قدرتمند و ..... هست نتیجه ای جز این نداره

البته عشق هم برای مردان یک دوره ای داره و با افزایش سن از بین میره

نظر کلی من اینه که هرگز ازدواج نکنید و اگر ازدواج کردید هرگز زاد و ولد نکنید. دنیا جای امنی برای انسان نیست و سالهاست که انسایت از زمین رفته و جای خود را به تبعیض، طمع، خشونت، جرم و..... داده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار