تیراندازی در تهرانسر برای سرقت از طلافروشی
کد خبر: ۱۴۹۳۴۷
تاریخ انتشار: 2019 July 01    -    ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از سرقت مسلحانه ناکام از یک طلافروشی در تهرانسر خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در این‌باره گفت: حوالی ساعت ۲۰:۵۰ یکشنبه شب (۹ تیر) در پی اعلام به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر شنیده شدن صدای تیراندازی در خیابان رجایی تهرانسر، مأموران گشت کلانتری به سرعت به محل اعزام شده، بررسی‌های خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور مأموران در محل گفت: پس از حضور مأموران در محل آنان با اثر گلوله روی شیشه‌های یک طلافروشی مواجه شدند که پس از بررسی‌های پلیسی و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد، دو سارق مسلح قصد سرقت از این طلافروشی را داشتند و به همین دلیل به سمت ویترین آن شلیک کرده‌اند.

تیراندازی در تهرانسر برای سرقت از طلافروشی

وی در توضیح اقدام سارقان گفت: سارقان با پای پیاده در یک لحظه به فاصله نیم متری به ویترین مغازه نزدیک شده بودند و یکی از آنان که صورت خود را با پارچه سفید رنگ پوشانده بود با اسلحه کلت کمری چهار تیر به سمت ویترین شلیک کرد اما به علت استحکام و ضد سرقت بودن، شیشه‌ها نشکست. همچنین سارق دیگری که بینی‌اش را با چسب چسبانده بود و ساک دستی در دست داشت پس از شلیک گلوله‌ها توسط همدستش به نرده‌های نصب شده روی شیشه چند مشت زد که بازهم نتیجه‌ای نداشت.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با بیان این‌که شهروندان متوجه حضور سارقان شدند، گفت: در همین راستا سارقان که در اقدام خود ناکام شده بودند فرار را بر قرار ترجیح دادند و با موتورسیکلتی که ۲۰ متر جلوتر راکبش نبش کوچه‌ای منتظرشان بود به سمت بزرگراه آزادگان متواری شدند.

وی با بیان این‌که در این حادثه کسی صدمه ندید، گفت: اقدامات مأموران برای شناسایی سارقان و دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار