قیمت هر کیلو فلفل شیرین؛ ۲۰هزار تومان+جدول
کد خبر: ۱۴۹۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 01    -    ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

بر اساس نرخنامه اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران، امروز گران‌ترین سبزی و صیفی و فرنگی‌ها در میادین میوه و تره بار هر کیلوگرم فلفل شیرین ممتاز با قیمت 20 هزار تومان و ارزان‌ترین آن‌ها هر کیلوگرم هندوانه با کف قیمت 800 تومان است.

اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران امروز در نرخنامه خود قیمت پرمصرف‌ترین سبزی و صیفی و فرنگی‌ها را اعلام کرده است.

در بین سبزی و صیفی و فرنگی‌های پر مصرف هر کیلوگرم فلفل شیرین ممتاز با قیمت 20 هزار تومان، هر کیلوگرم برگ مو ممتاز با قیمت 16 هزار تومان گران‌ترین و هر کیلوگرم هندوانه با کف قیمت 800 تومان، هر کیلوگرم پیاز زرد، کاهو رسمی، ‌کلم سفید و کلم قرمز هر کدام با قیمت یک هزار تومان ارزان‌ترین سبزی و صیفی و فرنگی‌های امروزمیادین میوه و تره بار هستنند.

لازم به ذکر است؛ فاصله قیمت میادین و خرده فروشی های سطح شهر با توجه به سود قانونی در نظر گرفته شده، نباید بیش از 25 درصد است.

قیمت هر کیلو فلفل شیرین؛ ۲۰هزار تومان!

ایلنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
1
در بازار صیفی جات وتره بار خوب وجود ندارد وعلت را که میپرسیم میگویند بار خوب صادر میشود برای عربها که دلار بگیرند .............اگر صحت داشته باشد وای بر احوال مسئولین ودلال ها ...............
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار