تهمت غیراخلاقی به نامادری توسط جوان کینه‌جو
کد خبر: ۱۴۹۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 01    -    ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

با طرح شکایت زنی ۳۶ ساله به‌دلیل انتشار تصاویر شخصی و انتساب عناوین غیراخلاقی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

شاکی در جریان تحقیقات گفت: فردی مرا در فضای مجازی با عناوین غیراخلاقی معرفی کرده است و به‌احتمال قوی او با من خصومت دارد، ولی نمی‌دانم که چه کسی است و به چه دلیلی می‌خواهد از من انتقام بگیرد.

با تحقیقات پلیس و بررسی مستندات منتشرشده در شبکه اجتماعی اینستاگرام این ظن به‌وجود آمد که متهم با شاکی نسبتی دارد، اما هیچ ردپا و سرنخی از متهم و انگیزه اقدامات مجرمانه او برای پلیس آشکار نبود تا اینکه تحقیقات پلیس به نتیجه رسید و بررسی‌های فنی و پلیسی هویت متهم ناشناس را آشکار کرد. پلیس دریافت متهم فرزند همسر شاکی است.

با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای و در تماسی تلفنی موضوع به پدر متهم اطلاع داده شد و او به اتفاق فرزندش در اداره پلیس حاضر شد. این پسر قبول کرد که تمامی اقدامات علیه نامادری‌اش را او انجام داده است.

متهم در اعترافاتش گفت: پدرم سال‌ها پیش از مادرم جدا شد و با زنی که حالا نامادری‌ام است، ازدواج کرد. در دوران کودکی رفتار نامادری‌ام با من مناسب نبود و بارها مرا مورد آزار قرار داد و این انگیزه‌ای شد که بعد از گذشت چند سال درصدد انتقام‌گیری برآمدم و اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او در صفحات غیراخلاقی اینستاگرام کردم، اما از کارم پشیمانم. ای‌کاش همان موقع درباره رفتارهای نامناسب نامادری‌ام با پدرم صحبت می‌کردم.

بنا بر این گزارش، رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

شرق

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
اخلاق مرد............فاتحه............
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار