رازهایی از مراسم عروسی که نباید فاش شود
کد خبر: ۱۴۹۳۱۳
تاریخ انتشار: 2019 July 01    -    ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

با وجود شبکه اجتماعی، چون اینستاگرام، ما عادت کرده ‎ایم که زندگی‎مان را در معرض نمایش بگذاریم. از کنسرت‌ها و دورهمی‌هایی که می‌رویم تا غذا‌هایی که می‌خوریم و دکوراسیون خانه‎مان، تمام مدت گوشی به دست به دنبال سوژه‎ایم. بعضی‌ها حتی پا را فراتر گذاشته و جزییات مهمترین روز زندگی، یعنی عروسی‎شان را هم به اشتراک می‌گذارند.

با وجود شبکه اجتماعی، چون اینستاگرام، ما عادت کرده ‎ایم که زندگی‎مان را در معرض نمایش بگذاریم. از کنسرت‌ها و دورهمی‌هایی که می‌رویم تا غذا‌هایی که می‌خوریم و دکوراسیون خانه‎مان، تمام مدت گوشی به دست به دنبال سوژه‎ایم. بعضی‌ها حتی پا را فراتر گذاشته و جزییات مهمترین روز زندگی، یعنی عروسی‎شان را هم به اشتراک می‌گذارند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید. در ادامه مواردی را که مربوط به روز عروسی شما است و باید از انتشار آن‌ها خودداری کنید، برایتان آورده ایم.

خرج عروسی
نیازی نیست که دیگران را از هزینه‌ای که برای عروسی پرداخته‏‎اید، باخبر کنید. هر فردی می‌تواند میانگین هزینه‌های یک عروسی را حدس بزند، بنابراین نیازی نیست که از خرج‌هایی که کرده‎اید، در شبکه‌های اجتماعی صحبت کنید. این موضوع برای هیچکس جذابیتی ندارد و تنها باعث می‌شود که دیگران حساب جیب شما را داشته باشند و پشت سرتان حرف بزنن؛ بنابراین بهتر است که این اطلاعات را تنها برای خودتان نگه دارید.

لیست میهمان‌ها
قبل از روز عروسی، بهتر است که در شبکه‌های اجتماعی چیزی در مورد لیست میهمان‎هایتان چیزی نگویید، زیرا تا آن روز ممکن است که فهرست شما مدام تغییر کند، یا حتی مجبور شوید که بسیاری از دوستان‎تان را حذف کنید. در این شرایط، اگر از قبل چیزی گفته باشید، انتظار دوستان را بالا برده‎اید و در صورت دعوت نکردن‌، آن‌ها را از خود می‌رانید. بنابراین، از آنجا که تعداد میهمان‎ها، بستگی به عوامل مختلفی، از محدودیت تعداد گرفته تا بودجه مورد نظر و ... دارد، بهتر است که در این مورد حرفی در شبکه‌های اجتماعی نزنید.

لباس عروسی
قدیم‌تر‌ها رسم بود که لباس عروس را هیچکس حتی داماد، تا روز عروسی نمی‌دید. اما حال برخی از خانم‌ها از لحظه خرید تا دوخت و حتی روز عکاسی، عکس لباس‎شان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند. یکی از هیجان‌انگیزترین چیز‌ها برای میهمان‌ها این است که مدل لباس عروسی را که عروس انتخاب کرده، ببینند. اما اگر این اتفاق از قبل بیفتد، هیچ هیجانی برای میهان‌ها نخواهد داشت؛ بنابراین تا جای ممکن از نشان دادن لباس عروسی قبل از روز عروسی‎تان به دیگران خودداری کنید

جزییات مراسم عروسی
منتشر کردن جزییات مراسم عروسی، یعنی این که مراسم شما کجا، چه زمانی و در چه تاریخی برگزار می‌شود، ریسک بالایی دارد. از آنجا که اطلاعات شما به راحتی می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی پخش شود و به دست هر کسی برسد، ممکن است که برایتان دردساز شود. آیا دوست دارید که هر کسی، حتی غریبه ها، از زمان و مکان مراسم عروسی شما باخبر باشند؟ پس بهتر است که این اطلاعات را به هیچ وجه در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنید.

استرس
مطمئنا شما قبل از مهمترین روز زندگی‎تان، استرس زیادی دارید، اما نباید احساسات منفی‎تان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اگر می‌خواهید در مورد نگرانی‎هایتان با کسی صحبت کنید، به جای دوستان اجتماعی، به سراغ خانواده یا دوستان صمیمی‎تان بروید. میهمانان شما برای روز عروسی‎تان ذوق زده هستند و برای آن روز لحظه‌شماری می‌کنند، از این رو نباید این انرژی منفی را به آن‌ها هم انتقال دهید. اگر مدام در مورد فشار‌هایی که روی سرتان ریخته شکایت کنید، اینطور در نظر دیگران به نظر می‌آیید که برای روز عروسی‌تان هیج ذوق و شوق و حتی آمادگی ندارید؛ بنابراین به جای این کارها، سعی کنید که به روش‌های مختلف از استرس‌تان بکاهید.

شمارش معکوس
مطمئنا شما برای فرارسیدن بزرگ‌ترین روز زندگی‎تان لحظه شماری می‌کنید و حتی ممکن است که در شبکه‌های اجتماعی شمارش معکوس راه بیاندازید. این که ماه به ماه شمارش معکوس‏‎تان را در صفحه ‏تان منتشر کنید مشکلی ندارد، اما اگر از ماه‌های قبل هر روز را بشمارید، شاید برای خودتان جذاب باشد، اما برای دیگران آزاردهنده است. اگر چه دیگران برای شما خوشحال اند، اما به این که روزشمارتان را هر روز روی گوشی موبایل‎شان ببینند، تمایلی ندارند؛ بنابراین بهتر است که این کار راتنها برای خودتان انجام دهید یا این که شمارش معکوس تان را از ۱۰ بشمارید نه بیشتر از آن.

ماه عسل
همانطور که می‌دانید مردم از فضولی در زندگی دیگران لذت می‌برند، به خصوص اگر بحث ماه عسل در میان باشد. آن‌ها دوست دارند بدانند که شما به کجا می‌روید، چقدر برای ماه عسل تان هزینه می‌کنید، چند روز در آنجا می‌مانید و چه کار‌هایی انجام می‌دهید... بنابراین بهتر است که از انتشار خصوصیات سفرتان خودداری کنید و به دیگران فرصت سرک کشیدن به زندگی‎تان را ندهید.

از طرف دیگر، اگر شما با جزییات زمان رفت‌و‎برگشت سفرتان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید، همه می‌دانند که چه زمانی خانه‌تان خالی است، از این رو ممکن است که خطراتی را مانند دزدی خانه، برایتان به همراه داشته باشد، به خصوص اگر پیج‌تان برای عموم باز است.

لایو از مراسم عروسی
شما مدت‌ها منتظر روز عروسی‎تان بوده‎اید، بنابراین باید از آن نهایت لذت را ببرید. اما برخی از افراد هستند که به جای لذت بردن، مدام گوشی به دست هستند و از تک تک لحظه هایشان لایو می‌گیرند. شاید دیدن مراسم عروسی شما برای آن‌هایی که دعوت نبوده‎اند یا به هر دلیلی نتوانسته‎اند در آن حاضر شوند، جذاب باشد، اما آیا لذت خودتان مهم است یا آنها؟ این روز خاص به سرعت برق و باد تمام می‌شود؛ بنابراین گوشی‎تان را کنار بگذارید و از آنچه مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدید، لذت ببرید. فرصت برای پست گذاشتن عکس و ویدیو‌های عروسی‎تان زیاد است.

بهداشت نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار