خشم مردم از لو دادن پایان داستان فیلم ابر قهرمانی مارول
کد خبر: ۱۴۹۱۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 29    -    ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
تام هالند بازیگر جوان سری جدید «مردعنکبوتی» و جهان سینمایی مارول بار دیگر با لو دادن بخشی از پایان بندی فیلم «انتقامجویان: آخر بازی» باعث خشم تماشاگران و هواداران فیلم‌های ابرقهرمانی مارول شد.

خشم مردم از لو دادن پایان داستان « انتقام جویان : پایان بازی »«تابناک باتو» تام هالند بازیگر جوان سری جدید «مردعنکبوتی» و جهان سینمایی مارول بار دیگر با لو دادن بخشی از پایان بندی فیلم «انتقامجویان: آخر بازی» باعث خشم تماشاگران و هواداران فیلم‌های ابرقهرمانی مارول شد.

هالند که جمعه شب در برنامه «شو گراهام نورتون» شرکت کرده بود، هنگام توضیح درباره قسمت جدید «مرد عنکبوتی» به شکل سهوی مرگ یکی از شخصیت‌های مهم در پایان «انتقامجویان ۴» را فاش کرد.

خشم مردم از لو دادن پایان داستان « انتقام جویان : پایان بازی »

او درباره «مرد عنکبوتی: دور از خانه» که ماه آینده اکران می‌شود، گفت: «این فیلم ادامه مستقیم «انتقامجویان: آخر بازی» است و به همین دلیل با تبعات ناجور مرگ تونی استارک دست و پنجه نرم می‌کنیم.»

او در ادامه و پس از آن که مرگ تونی استارک یا همان مرد آهنی را لو داد، اضافه کرد: «شرمنده اگر کسی هنوز فیلم را ندیده! اگر تا حالا ندیده‌اید، یعنی در غار زندگی می‌کنید.»

خشم مردم از لو دادن پایان داستان « انتقام جویان : پایان بازی »

قسمت چهارم «انتقامجویان» در ماه آوریل اکران شد و طرفداران سفت و سخت این مجموعه فیلم خبر دارند که شخصیت تونی استارک با بازی رابرت دانی جونیور جان سالم به در نبرده، اما هنوز همه این فیلم را ندیده‌اند. به همین دلیل عده قابل توجهی در توییتر خشم و نارضایتی خود را از حرف‌های تام هالند ابراز کردند.

یکی از کاربران که هنوز فیلم را ندیده، توییت کرده که قصد دیدن فیلم را داشته اما هالند همه‌چیز را نابود کرد. یک کابر دیگر توییتر نوشته: «اوه، ممنون تام هالند! هنوز آخر بازی را ندیده‌ام. ممنون که حسابی لو دادی‌.»

یک کاربر دیگر اینطور گله گذاری کرده که چند ماه از لو رفتن قصه برای خود جلوگیری کرده اما وقتی شو گراهام نورتون را دیده، تام هالند ظرف پنج دقیقه تلاش او را نابود کرد.

این نخستین باری نیست که این بازیگر جوان گاف می‌دهد و اطلاعات مهم فیلم‌های مارول را ناخواسته لو می‌دهد. او به شکل تصادفی اسم فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» را در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد و یک بار هم که به سالن نمایش «انتقامجویان ۴» رفته بود، فریاد زد: «من زنده ام!» و به این وسیله بخشی از پایان فیلم را برای حضار لو داد!

آی سینما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
3
4
بابا گندش را در اوردند از دست اینکه هر روز یک قهرمان درست میکنند ترافیک فهرمانان شده است و اصلا معنی خودش را از دست داده است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
دوست عزیز اولا این نظر اصلا ربطی به این خبر نداره و دوما یعنی چی که قهرمان میسازن؟! خیلی از قهرمان هایی که جدیدا با فیلم هاشون شناخته تر شدن ۸۰ سالی عمر دارن و دهه هاست که تو کامیک بوک ها حضور دارن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار