حال عمومی کودک آزار دیده در بوشهر خوب است
کد خبر: ۱۴۹۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 27    -    ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اقدامات درمانی ارائه شده به کودک آسیب دیده ناشی از کودک آزاری در این شهر حال عمومی وی خوب است.

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شد آمده است: به دنبال انتقال این کودک ۷ ساله از سوی اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی به مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بلافاصله اقدامات اورژانسی و مراقبت‌های درمانی صورت گرفت.

براساس این گزارش: با توجه به وجود زخم‌ها و آسیب‌های متعدد در سطح بدن وی خدمات ویژه ارتوپدی، عفونی، پوست، کلیه و مجاری ادراری، جراحی، روان‌پزشکی و پزشکی قانونی، اکو، سونوگرافی و سی‌تی‌اسکن برای این بیمار انجام شد.

در این گزارش آمده است: در زمان حاضر زخم‌های سطحی این کودک ترمیم شده و مراقبت‌های لازم نیز از سوی تیم مدیریت زخم برای جراحت سر در حال انجام است.

این گزارش می افزاید: توجه به وارد شدن آسیب‌های متعدد درمان فیزیوتراپی و توان‌بخشی ادامه داشته و حال عمومی این کودک خوب گزارش‌شده است.

در این گزارش آمده است: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمام هزینه‌های درمانی این کودک را بر عهده گرفته و هماهنگی‌های لازم برای ادامه درمان تا بهبودی کامل صورت گرفته است که پس از پایان دوره درمانی این کودک با تعامل سازمان بهزیستی ترخیص می شود.

سازمان بهزیستی هفته جاری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد براساس گزارش رسیده به مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ مبنی بر یک مورد کودک آزاری در یک کارواش در شهر بوشهر، نیروهای اورژانس با گرفتن مجوز قضائی و با همراهی نیروی انتظامی به محل مورد نظرمراجعه و با کودکی که مورد اذیت و آزار جسمی و روانی قرار گرفته بود روبرو شدند که بلافاصله کودک به بهزیستی ارجاع و در بیمارستان بستری شد.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
3
با توجه به وجود زخم‌ها و آسیب‌های متعدد در سطح بدن وی خدمات ویژه ارتوپدی، عفونی، پوست، کلیه و مجاری ادراری، جراحی، روان‌پزشکی و پزشکی قانونی، اکو، سونوگرافی و سی‌تی‌اسکن برای این بیمار انجام شد.
برای همچین لجنی اعدام کمه. ببین چه کرده که طفل معصوم باید این همه ازمایش و تست بده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار