هجوم موش‌ها به آشپزخانه کاخ باکینگهام
کد خبر: ۱۴۹۰۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 28    -    ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
کاخ سلطنتی باکینگهام از یک گروه متخصص کمک خواسته تا کاخ باکینگهام را از موج موش‌ها و جوندگانی که این کاخ از جمله آشپزخانه آن را مورد حمله قرار داده اند، نجات دهند. گفته می‌شود این موش‌ها باعث ترس و ناراحتی الیزابت دوم شده اند.

هجوم موش‌ها به آشپزخانه کاخ باکینگهام

هجوم موش‌ها به آشپزخانه کاخ باکینگهاماختصاصی «تابناک باتو» ـ هجوم موش ها، ساکنان همه خانه‌ها و کاخ‌های قدیمی حتی کاخ ملکه انگلستان الیزابت دوم را هم تهدید می‌کند. با وجود این که خدمتکاران و کارمندان زیادی برای الیزابت دوم کار می‌کنند، هیچ کسی نمی‌تواند جلوی موش‌های گرسنه‌ای را بگیرد که به دنبال جای گرم و غذای خوشمزه می‌گردند.

بنا به گزارش روزنامه «سان» انگلستان، کاخ سلطنتی باکینگهام از یک گروه متخصص کمک خواسته تا کاخ باکینگهام را از موج موش‌ها و جوندگانی که این کاخ از جمله آشپزخانه آن را مورد حمله قرار داده اند، نجات دهند. گفته می‌شود این موش‌ها باعث ترس و ناراحتی الیزابت دوم شده اند.

هجوم موش‌ها به آشپزخانه کاخ باکینگهام

مسئولان زیربط می‌گویند معضل موش‌ها در لندن به طرز نگران کننده‌ای در حال وخیم‌تر شدن است، به ویژه در بنا‌های خیلی قدیمی و اقامتگاه ملکه که تاریخ آن به سال ۱۷۰۳ میلادی بازمی‌گردد.

بنا بر این گزارش، گروه متخصص در کاخ باکینگهام سم موش قرار داده و کارمندان کاخ را برای مبارزه با این موجودات آزار دهنده آموزش داده اند.

هجوم موش‌ها به آشپزخانه کاخ باکینگهام

از جمله توصیه به کارکنان باکینگهام این بود که در‌ها و روزنه‌های آشپزخانه را محکم ببندند، غذا‌ها را از دسترس دور کنند تا منجر به جذب موش‌ها و تکثیر آن‌ها نشود.

کارشناسان می‌گویند، مشکل این است که برخی موش‌ها نسبت به سموم مقاوم هستند و سیستم ایمنی آن‌ها در برابر سم مقاومت می‌کند، به همین دلیل مقابله با آن‌ها کار آسانی نیست.

هجوم موش‌ها به آشپزخانه کاخ باکینگهام

مشکل موش صحرایی در کاخ باکینگهم پس از کار‌های تعمیرات و ساخت و ساز در بخش غربی کاخ بدتر شد.

بر خلاف باور برخی، موش‌ها فقط به قسمت‌های فقیرنشین انگلستان هجوم نمی‌برند، بلکه به عنوان مثال در مناطقی از جمله «ایتون اسکوئر» نیز دیده می‌شوند، تا جایی که ممکن است ساکنان یک خانه ۷۰ میلیون پوندی با معضل موش‌ها دست و پنجه نرم کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
4
33
بهتر نیست به فکر موش های تهران باشیم ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
و ایضاً دیگر مشکلات کشور . . ؟؟؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
1
1
راه حلش گربه است. حضور گربه و بوی گربه باعث فرار موش ها می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار