اهدای چادر به جای کمک هزینه اجاره مسکن+عکس
کد خبر: ۱۴۸۹۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 26    -    ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

یک نماینده مجلس دستور داد به یک شهروند به جای کمک هزینه مسکن چادر اهدا کنند!

یکی از شهروندان با ارسال نامه ای از جبار کوچکی نژاد (نماینده رشت) در پاسخ به وی که خواستار مساعدت مالی برای رفع کسری ودیعه اجاره خانه، خطاب به مدیرعامل هلال احمر گیلان درخواست اهدای چادر کرده بود، نوشت: امروز با زحمت توانستم به دفتر آقای کوچکی نژاد رفته و درخواست کنم که به دلیل مشکل در تامین ودیعه اجاره خانه کمکی به بنده داشته باشند اما در پاسخ برای هلال احمر نامه زدند تا به بنده چادر اهدا کنند!

اهدای چادر به جای کمک هزینه اجاره مسکن!

عصرایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
3
الحمدالله ما در کشور از لحاظ اقتصادی نبودن فقر ، نبودن فحشا، نبودن، اعتیاد، نبودن فروش اندام انسان از ناچاری، نبودن دزدی، نداشتن چندین میلیون پرونده در قوه قضاییه، کشته نشدن هزاران نفر سالیانه در جاده ها، نداشتن بیکاری بالا، داشتن درآمد سرانه بالا در منطقه، نداشتن بالاترین فساد اداری و اختلاس و رانت بازی، نداشتن روابط فامیلی در حد گسترده، ندادن آمارهای غیرواقعی، داشتن کمترین زندانی، و بسیاری از توفیقات دیگر که فرصت گفتن آن نیست همه نشان از الگو بودن ما برای دیگران است. همه کشورها در حسرت داشتن مسئولین و مدیریت زبانزد هستند.
چگونه تشکر کنیم؟!!! ملت که شرمنده شما هستند.
آریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
3
خلایق هر چی لایق !!!!!!!!!
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
واقغا اجاره ها در تهران وحشتناک شده و با هیچ چیز نمیخونه. الان چیزی مشخص نیست ولی در آینده آسیب های این روزها مشخص میشه. شرایط برای مستاجران تاسف بار هست. ای کاش کسی به فکر مستاجران مظلوم بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار