کسانی که می‌خواهند وام ازدواج بگیرند بخوانند
کد خبر: ۱۴۸۸۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 26    -    ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، محمدحسین صادقی از برگزاری نشست مشترک دادستان عمومی و انقلاب استان با رئیس شورای هماهنگی بانک های کرمانشاه خبرداد و اظهار داشت: در این نشست که در محل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد، درخصوص شرایط سختی که برخی از بانک‌ها برای پرداخت وام ازدواج به جوانان تحمیل می‌کنند، مذاکراتی انجام گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه تاکید کرد: در این نشست مقرر شد، مطابق دستور‌العمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران وام ازدواج با وجود یک ضامن برای هر وام صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: در این راستا هیچ بانکی حق تعیین ضوابط غیرقانونی برای پرداخت وام ازدواج را ندارد و در صورت مشاهد در راستای صیانت از حقوق عمومی برخورد قانونی و جدی خواهد شد.

مدعی‌العموم عنوان کرد: همچنین در این جلسه تاکید شد جوانان در صورت مشاهده موارد تخلف، ابتدا آن را به رئیس گروه اداره نظارت استانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مسؤول رسیدگی به شکایات بانک‌ها (مستقر در بانک مرکزی روبروی مسجد جامع) یا بازرس ویژه هر بانک (لیست پیوستی) و سپس به صحفه اینستاگرام دادسرا به آدرس dadsara_kermanshah@ گزارش کنند.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
یشتر طلاقهای امروز جامعه ما به خاطر فقر و بیکاری است. بسیاری از زوجهای جوان هستند که با هزار امید و آرزو ازدواج کرده اند اما بعد از مدتی بعلت اینکه مرد در تامین مایحتاج زندگی در مانده می شود متاسفانه به ناچار کار به طلاق می کشد . امروز بزرگترین مشکل جامعه ایرانی نه فضای مجازی است و نه بیرون بودن چند تار موی زنان. بلکه بزرگترین مشکل جامعه ما بیکاری جوانان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار