سربازی که پس از کشته‌شدن توسط تروریست‌ها دوباره زنده شد + عکس
کد خبر: ۱۴۸۸۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 26    -    ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

نعمت‌اللّه جوانی افغانستانی است که حدود یازده ماه حین خدمت با حمله غافلگیرانه تروریست‌های طالبان به یک منطقه ۴۸ ساعت اسیر شد و دیگر اثری از او نبود تا اینکه خبر کشته شدنش همه جا پیچید.

سربازی که پس از کشته‌شدن توسط تروریست‌ها دوباره زنده شد + عکس



بنا بر اعلام اسپوتنیک در آن حمله به همراه نعمت‌اللّه، پنج تن دیگر از دوستانش نیز اسیر و برخی دیگر کشته شدند. کمی بعد خانواده‌اش جسدی با چهره غیرقابل شناسایی به عنوان پسر از دست رفته خود تحویل گرفتند و به خاک سپردند اما مدتها بعد یکباره نعمت‌اللّه نزد خانواده‌اش بازگشت.

شیرآغا پدر این سرباز درباره این جریان می‌گوید: ما روزهای بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم اما با زنده بازگشتن پسرم از خوشحالی در پوشت خود نمی‌گنجیم. فرزند من ۱۰ ماه نزد تروریست‌ها اسیر بود که در آن مدت مورد شکنجه قرار می‌گرفت. آنها همچنین نعمت‌اللّه را مجبور به کارهای طاقت‌فرسا می‌کردند.

سرباز افغانستانی درباره آنچه بر او گذشت می‌گوید: طی دوران اسارت شب و روز نداشتم و روز بازگشت به خانه اشک‌هایم بند نمی‌آمد. گفتنی است تا امروز خبری از خانواده جسد دفن‌شده نشده و همچنان هویت او ناشناخته باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
1
10
خوش به حال خانواده اش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
اتفاقا یکی از فامیل ها ی ما در دو سال اخر جنگ توی جبهه خبر اوردند که شهید شده جسدش را هم چند روز بعد اوردند و بسیاری از مشخصاتش هم مال خودش بود و یک مراسم مفصلی هم براش گرفتند و زمانی که اسرا ازاد شدند نامش توی اسامی بود و در کمال بهت و ناباوری اومد و جشن مفصلی هم براش گرفتند و گفت که همان زمان اسیر شده و نامش را عراقی ها اعلام نکرده بودند توی اون شرایط بهم ریخنه پایان جنگ اون بنده خدایی که هم جسدش خاک کردیم بصورت غریبانه ای اونجاست و معلوم نیست چه کسی هست...
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
1
مرگ بر تروریستهای وحشی ،ضد انسانی و واپسگرای طالبان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
الحمدالله. خداوند به همه برادران مجاهد افغانستانی سلامتی و توفیق عنایت فرماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار