حمایت خانم بازیگر از کوین اسپیسی+عکس
کد خبر: ۱۴۸۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 26    -    ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵

جودی دنچ بازیگر ۸۴ ساله بریتانیایی با اینکه رفتارهای غیراخلاقی اسپیسی و واینستین را بارها محکوم کرده اما معتقد است چنین بحران‌هایی نباید خدمات این چهره‌ها را به دنیای سینما به دست فراموشی بسپرد. دنچ به برنامه رادیو تایمز گفت: "من نمی‌خواهم پرونده سوءاستفاده اخلاقی کوین و هاروی را ببندم. فقط می‌گویم نمی‌توان و نباید از کنار کارهای آنها ساده گذشت؛ به ویژه نقش‌هایی که اسپیسی ایفا و فیلم‌هایی که واینستین تولید کرده است."

به گزارش همشهری آنلاین، نام دو چهره سرشناس و برنده اسکار هالیوود در سال‌های اخیر بیش از فیلم و سینما در پرونده فساد اخلاقی مطرح بوده است. اسپیسی سال گذشته متهم شد حدود ۳۰ سال پیش در ۲۶ سالگی با هدف تعرض به یک بازیگر نوجوان او را به آپارتمان خود دعوت کرده است. واینستین هم جزو نخستین کسانی بود که پایش به ماجراهای غیراخلاقی باز شد و ده‌ها زن فعال در صنعت سینما این تهیه‌کننده سرشناس و پرنفوذ را به سوءاستفاده از خود متهم کردند.

حمایت خانم بازیگر از کوین اسپیسی+عکس

با این حال، بانو جودی دنچ معتقد است نمی‌توان استعداد یک نفر را نادیده گرفت. او در این باره به رادیو تایمز گفت: "میکل‌آنجلو کاراواجو یک قاتل بود اما آیا کسی هست که نخواهد نقاشی‌های او را ببیند؟" این ستاره بریتانیایی در این گفتگو به بخش‌هایی از زندگی شخصی خود هم اشاره کرده است؛ از جمله اینکه دیگر نمی‌تواند فیلمنامه‌ها را بخواند و تصمیم گرفته است رانندگی کردن را برای همیشه کنار بگذارد.

دنچ تا امروز هفت بار نامزد دریافت جایزه اسکار در رشته‌های بهترین بازیگر و بهترین بازیگر مکمل شده و یک بار برای "شکسپیر عاشق" این جایزه را از آن خود کرده است. از دیگر فیلم‌های نامزد اسکار او می‌توان به "خانم براون"، "شکلات"، "آیریس"، "خانم هندرسن تقدیم می‌کند"، "یادداشت‌هایی بر یک رسوایی" و "فیلومنا" اشاره کرد.

ایران آرت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
3
دقیقا و صد در صد موافقم. درسته که از بعد اخلاقی ادمهای جالبی از اب درنیومدن ولی توانائی حرفه ایشون حرف نداره و نباید انکار کرد مخصوصا فیلم های کوین اسپیسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار