۲متهم کودک آزاری در بوشهر دستگیر شدند
کد خبر: ۱۴۸۸۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 25    -    ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳

دادستان بوشهر گفت: ۲ تن از افرادی که متهم به دست داشتن در پرونده کودک آزاری اخیر در شهر بوشهر هستند، شناسایی و با قرار تامین بازداشت شدند.

علی حسن پور افزود: کودکی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته هشت ساله و از ۲ ماه پیش از طریق والدین خود در این کارواش رها شده بود.

وی بیان کرد: براساس بررسی های به عمل آمده کودک آزاری از یک ماه پیش شروع شده و بنا به اظهارات متهمان این اقدام آنها به دلیل شیطنت های این کودک رخ داده است.

دادستان بوشهر اضافه کرد: با این وجود تحقیقات لازم در باره انگیزه اصلی این کودک آزاری در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: همچنین دستور لازم برای پلمب کارواش صادر شده و بزودی اجرا می شود.

حسن پور در باره وضعیت جسمی کودکی که مورد آزار قرار گرفته است گفت: با توجه به رسیدگی های صورت گرفته شرایط فیزیکی این کودک روبه بهبودی است.

وی ادامه داد: قاضی پرونده کودک آزاری با حضور مسئولان بهزیستی و نیروی انتظامی در بیمارستان حاضر و ضمن دلجویی از کودک یاد شده از او تحقیق به عمل آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: از لحظه انتشار خبر کودک آزاری اقدامات لازم انجام و در شورای تامین نیز مطرح شده است.

مجید خورشیدی با اشاره به ورود دادستانی افزود: به جامعه قول می دهیم اتفاقی که خواهد افتاد سبب درس عبرت همه کسانی خواهد شد که از وظیفه اجتماعی خود تخطی کرده اند.

براساس گزارش رسیده به مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ مبنی بر یک مورد کودک آزاری در یک کارواش در شهر بوشهر، نیروهای اورژانس با گرفتن مجوز قضائی و با همراهی نیروی انتظامی به محل مورد نظرمراجعه و با کودکی که مورد اذیت و آزار جسمی و روانی قرار گرفته بود روبرو شدند که بلافاصله کودک به بهزیستی ارجاع و در بیمارستان بستری شد.

براساس این گزارش، کودک آزار دیده پس از بستری آزمایش‌ها و معاینه‌های لازم انجام و روند درمان جسمی و روانی وی آغاز شد.

این گزارش افزوده است: در باره امور قضائی و رفتار مجرمانه حادث شده، پیگیری‌های لازم اعم از حضوری و مکاتبه‌ای با دادستان، فرمانداری، دفتر حمایت از کودکان دادگستری، اداره آگاهی انجام شده است.

در این ارتباط ضمن تمهید شرایط مراقبتی، نگهداری، تحصیل و حمایت‌های روانی - اجتماعی، این اداره کل یک نماینده حقوقی و یک روانشناس را به طور ویژه برای پیگیری این پرونده تعیین کرده است.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
1
امیدوارم با بهانه هائی مانند خلاء قانونی و . . . این حیوانات انسان نما رو آزاد نکنن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
1
کودکی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته هشت ساله و از ۲ ماه پیش از طریق والدین خود در این کارواش رها شده بود.!!!!!!
لعنت بر شما پدرومادرهای بی مسئولیت که فقط بچه بدنیا میارید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار