کودک آزاری این بار در بوشهر
کد خبر: ۱۴۸۷۲۳
تاریخ انتشار: 2019 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲

در پی وقوع یک کودک‌آزاری در یک کارواش در بوشهر، این پسربچه توسط بهزیستی به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر اعلام کرد: بر اساس گزارش صورت گرفته به مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ مبنی بر یک مورد کودک آزاری در یک کارواش در شهر بوشهر، نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی با اخذ مجوز قضایی وبا همراهی نیروی انتظامی به آنجا مراجعه که با کودکی مواجه شدند که متاسفانه مورد اذیت آزار جسمی و روانی قرار گرفته بود. در این راستا، بلافاصله کودک به بهزیستی ارجاع و سریعاً در بیمارستان بستری شد.

در این زمینه، باپیگیری های بهزیستی آزمایش ها و معاینات لازم انجام و روند درمان جسمی وروانی وی آغاز شد. همچنین در خصوص امور قضایی و رفتار مجرمانه حادث شده، پیگیری های لازم اعم از حضوری ومکاتبه ای هم با دادستان، فرمانداری بوشهر، دفتر حمایت از کودکان دادگستری، اداره اگاهی و…صورت گرفته است.

در همین راستا، ضمن تمهید شرایط مراقبتی، نگهداری، تحصیل و حمایت‌های روانی - اجتماعی، این اداره کل یک نماینده حقوقی و یک روانشناس را به طور ویژه برای پیگیری این پرونده تعیین کرده است.

در پایان ضمن تشکر از حساسیت، دقت نظر و پیگیری صورت گرفته، امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که شاهد کمترین آسیب‌ها و ناملایمات در جامعه به ویژه نسبت به کودکان باشیم.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار