چه کت و شلواری شما را کوتاه، بلند، چاق یا لاغر نشان می‌دهد
کد خبر: ۱۴۸۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 25    -    ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
همیشه داشتن قد و وزن ایده آل، برای همه به خصوص برای آقایانی که از کت و شلوار استفاده می‌کنند، بسیار خوشایند بوده است؛ و عموما برای رسیدن به چنین قد و وزنی از ورزش و تغذیه مناسب استفاده می‌کنند. اما همیشه اندام ایده‌آل برای همه دست‌یافتنی نیست و...

چه کت و شلواری شما را کوتاه، بلند، چاق یا لاغر نشان می‌دهد«تابناک باتو» همیشه داشتن قد و وزن ایده آل، برای همه به خصوص برای آقایانی که از کت و شلوار استفاده می‌کنند، بسیار خوشایند بوده است؛ و عموما برای رسیدن به چنین قد و وزنی از ورزش و تغذیه مناسب استفاده می‌کنند. اما همیشه اندام ایده‌آل برای همه دست‌یافتنی نیست و وابسته به عواملی خاص است، مانند: ژنتیک و چاقی‌های بیمارگونه که بر کوتاهی قد هم اثر می‌گذارد. البته این مشکلات به راحتی قابل حل شدن نیست و باید هزینه زیادی بابت آن پرداخت شود. با این حال، باید چه کرد که هم شرایط ظاهری‌مان را بپذیریم و هم تا حدی متناسب به نظر بیاییم؟ آیا راه‌حلی وجود دارد؟ بله، وجود دارد. راه حل پیشنهادی استفاده از ترفند‌های خیاطی در انتخاب و پوشیدن لباس‌های مناسب است. این ترفند‌ها به لحاظ ظاهری در دید افرادی که شما را می‌بینند تأثیر می‌گذارند و باعث می‌شوند در نظر آن‌ها متعادل‌تر به نظر برسید.

چه کت و شلواری شما را کوتاه، بلند، چاق یا لاغر نشان می‌دهد

در اینجا روی صحبت با آقایانی است که اهل پوشیدن “کت‌وشلوار” هستند. قصد آن را داریم با ارائه نکات و ترفند‌هایی به آقایان، آن‌ها را در انتخاب نوع کت و شلوارشان کمک کنیم. نکانی که سبب می‌شوند علاوه بر شیک پوش شدن با این لباس، متناسب هم به نظر بیایند. ما برای هر سبکی از فد و وزن، راهنمایی‌های جداگانه‌ای از کت و شلوار ارائه داده ایم. برای خرید محصولات آقایان، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام نمایید.

کت و شلوار آقایان کوتاه قد

چه کت و شلواری شما را کوتاه، بلند، چاق یا لاغر نشان می‌دهد

آیا تا به حال کسی در نظرتان بلند قد آمده است؟ شاید این ویژگی او واقعیت داشته باشد، ولی ممکن است از ترفند‌های انتخاب لباس آگاه باشد. Tim Ardon، صاحب یک خیاطی خصوصی است که بیش از ۲۰۰ سال سابفه خیاطی را در کارنامه خیاطی خود دارد. آردون حتی برای افراد مشهوری مانند دوک کمبریج هم کت و شلوار دوخته است. او با دقت خاصی ترفند‌ها را برای افراد مشهور به‌کار می‌برد. به‌عبارت بهتر، هدف از ترفند‌های خیاطی ایجاد ظاهری متناسب از سر تا نوک انگشتان است. آردون می‌گوید: یک شلوار راسته نسبتاً جذب بجای شلواری گشاد می‌تواند طول پا‌ها را بلندتر نشان دهد. یکی از ترفند‌هایی که باعث بلندترشدن شما می‌شود، استفاده از شلوار‌هایی است که کوتاه نیستند و روی کفش قرار میگیرند و همچنین می‌توانید تعادل بیشتری با پوشیدن یک کت بلندتر برقرار کنید.

از مهمترین ویژگی‌های یک کت و شلوار برای افراد کوتاه قد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یقه‌هفت باز برای کت می‌تواند بالاتنه را بلندتر نشان دهد
طرح راه راه عمودی باریک روی پارچه باعث می‌شود که چشم از بالا تا پایین حرکت کند و توهم قدبلندی به وجود آید.
با انتخاب کتی برش دار و بلند که انحنای کمر را بپوشاند، قد بلند به نظر می‌آیید.
نمایش لبه آستین‌های پیراهن از لبه آستین کت باعث بلدتر دیده شدن دست‌هامی‌شود.
دم پای شلوار مرتب و نسبتاً بلند باشد و روی کفش را بگیرد.
از کمربند استفاده نکنید. چراکه مرزی بین بالاتنه و پایین‌تنه ایجاد می‌کند و متوقف کننده نگاه‌ها از بالا تا پایین قامت است.


کت و شلوار آقایان بلندقد

چه کت و شلواری شما را کوتاه، بلند، چاق یا لاغر نشان می‌دهد

آقایان قدبلند دارای نقطه مقابل آقایان قدکوتاه می‌باشند. همچنین راه‌حل پوشیدن لباس‌ها نیز برعکس آقایان قدکوتاه است. هدف از این راه‌حل‌ها کم کردن فاصله‌ی بین سر تا نوک پا‌ها است که قامت را کوتاه‌تر نشان دهد. در رابطه با تعداد دکمه‌های کت، نظرات متفاوت و متناقضی وجود دارد. ولی به‌هرحال کت با بیش از سه عدد دکمه، قامت را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. کت با دو عدد دکمه، تقریباً همین برداشت را دارد، ولی بهتر از داشتن دکمه‌های زیاد است. اگر کت با سه عدد دکمه پوشیدید دکمه پایینی را نبندید، چون بالاتنه را بلندتر نشان می‌دهد.

از مهمترین ویژگی‌های یک کت و شلوار برای افراد بلند قد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کتی که جیب نمای کوچک دارد را انتخاب کنید. با این انتخاب کمی از فضای خالی کت گرفته می‌شود و بالاتنه را کوتاه نشان می‌دهد.
اندازه کت به حدی باشد که پیراهن از زیر آن دیده نشود.
سعی کنید از پارچه‌های طرح دار که مورب باشد (راه راه مورب و یا راه‌راه افقی) استفاده کنید. چراکه قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.
لبه باریکی از آستین پیراهن، از آستین کت بیرون باشد. با این ترفند دست‌ها بلند‌تر دیده می‌شوند.
از کمربند به‌منظور ایجاد خطی جداکننده بین بالاتنه و پایین‌تنه استفاده کنید؛ و توصیه آخر، شلوارتان خیلی بلند نباشد که روی کفشتان را بگیرد، چون پاهایتان را بلندتر نشان می‌دهد.

کت و شلوار آقایان لاغر‌اندام

چه کت و شلواری شما را کوتاه، بلند، چاق یا لاغر نشان می‌دهد

آقایان لاغراندام کمی مسائلشان با قدکوتاه‌ها و قدبلند‌ها مشترک است. آردون می‌گوید: ” آقایان لاغراندام باید راه حل‌های آقایان قدبلند را به‌کار ببرند. ” مثلا بهترین کاری که باید برای داشتن یک کت و شلوار مناسب انجام دهند، ویژگی‌های زیر است:

از طرح‌های شلوغ‌تری برای لباس‌ها استفاده کنید. طرح و مدل لباس می‌تواند لاغری را کمتر نشان دهد. مانند: طرح‌های راه‌راه درشت و چهارخانه بزرگ.
شلوار‌های پلیسه دار و آزاد تری بپوشید.
پارچه‌های ضخیم انتخاب کنید.
استفاده از اپل سرشانه‌ها را پهن‌تر نشان می‌دهد.
یقه هفت نسبتا پهن بالاتنه را برجسته ولاغری را کمتر نشان می‌دهد.
مدل کت‌های چپ و راستی ۴ یا ۶ دکمه اندام را چاق‌تر نشان می‌دهد.

کت و شلوار آقایان چاق

چه کت و شلواری شما را کوتاه، بلند، چاق یا لاغر نشان می‌دهد

انتخاب لباس برای افرادی که اضافه وزن دارند بسیار مشکل است. چراکه هر مدلی را نمی‌توانند بپوشند. باید مدل‌ها و رنگ‌هایی را انتخاب کنند که آن‌ها را چاق‌تر از آنچه هستند نشان ندهد. راه‌حل آقایانی که دارای اضافه وزن هستد دقیقاً برعکس آقایان لاغر است. بهترین راه حل برای داشتن یک کت و شلوار که مناسب آقایان چاق باشد، استفاده از توصیه‌های زیر است:

توصیه می‌شود که این دسته از افراد لباس‌هایی بارنگ‌های تیره و طرح‌های ساده و یا ریز انتخاب کنند. مانند: چهارخانه ریز و یا راه‌راه عمودی ریز.
از کت‌هایی که دارای برش هستند به‌منظور باریک‌تر نشان دادن بالاتنه استفاده کنید.
دقت کنید شلوارتان خیلی گشاد و یا پلیسه دار نباشد، چون پا‌ها را چاق‌تر نشان می‌دهد.
کت‌های دارای ۲ عدد دکمه به باریک‌تر دیده شدن کمک می‌کند.
دکمه کت را همیشه بسته نگه‌دارید.

موتن رو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
1
راجع به چاق و لاغر برعکس نوشته شده بنده به عنوان یک خیاط حرفه ای بعداز ۲۶سال تجربه و آموزش عرض کردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار