چهار سال زندان برای توهین به پرنس هری
کد خبر: ۱۴۸۴۳۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 22    -    ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
زیتچاک می گوید، به اتهام تشویق به اعمال تروریستی و در دست داشتن برخی ابزارهای تروریستی به چهار سال و سه ماه زندان محکوم شده است.

چهار سال زندان برای توهین به پرنس هری

چهار سال زندان برای توهین به پرنس هریاختصاصی «تابناک باتو» ـ یک دانشجو که پرنس هری را خائن به نژاد توصیف کرده بود، به بیش از چهار سال زندان محکوم شد. این دانشجو تصویری از هری و یک اسلحه را که به سمت سر او نشانه رفته بود، کشیده بود.

«میشل زیتچاک» نوزده ساله، آگوست گذشته و چند ماه پس از ازدواج پرنس هری و مگان مارکل، تصویری از هری با یک اسلحه که سرش را نشانه رفته، در پس زمینه ای از خون منتشر کرد، او روی تصویر نوشته بود: خائن به نژاد، بعداً می بینمت.

زیتچاک می گوید، به اتهام تشویق به اعمال تروریستی و در دست داشتن برخی ابزارهای تروریستی به چهار سال و سه ماه زندان محکوم شده است.

میشل وقتی ده ساله بود از لهستان به انگلستان نقل مکان کرد و در حال حاضر در «لیدز» انگلستان زندگی می کند و در دادگاه «اولد بایلی» لندن محاکمه شد.

یک جوان هجده ساله به نام «اوسکار دن کوچوروفسکی» هم به اتهام انتشار محتوای تروریستی در فضای مجازی به هجده ماه زندان محکوم شد.

خانم «ربکا پولت» قاضی پرونده در این باره گفت: نوشته های آنها بغض آلود و مجرمانه بوده و قصد واضحی برای تشویق به اقدامات تروریستی داشته اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مژگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
5
101
پس به هری فقط توهین نکرده
همچین تیتر زدید به خاطر توهین به هری رفت زندان!
اونجا به خود ملکه هم توهین کنید کاری باهاتون ندارند
طرف اظهارات نژادپرستانه کرده، تحریکات تروریستی داشته
به خاطر اینکه همسر هری دو رگه هست این نظر نژادپرستانه رو داده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
بهش انگ تروریستی زدن
خشایار
|
United States
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
4
83
در متن نوشتید " بخاطر تشویق به فعالیت های تروریستی و در دست داشتن ابزارهای تروریستی " محکوم شده بعد تیتر زدید بخاطر توهین به شاهزاده هری!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
2
28
سلام

همونطور که در خبر هم نوشته اید ، محکومیت این فرد به دلیل تشویق به اعمال تروریستی و در دست داشتن برخی ابزارهای ترورسیتی بوده (که احتمالا از او کشف شده) ، متن خبر با تیتر همخوانی ندارد ، لطفا اصلاح نمایید .
ضمنا علاوه بر موارد فوق ، متن متشر شده محکوم لایه هایی از نژاد پرستی داشته که یا دادگاه توجهی نکرده و یا اینکه محکومیتی در بر نداشته . وگر نه باید به خاطر اون هم محکوم میشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
2
47
بابا طرف رو به جرم نژادپرستی محکوم کردن که....توی ایران هرچی دلت بخواد به اقوام مختلف بد و بیراه بگو کسی کاری به کارت نداره حالا اگر جرات داری به یه فرماندار یا حتی بخشدار بگو بالای چشمت ابرو حسابت با کرام الکاتبین هست بالاتر بماند،،،،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
0
6
تهدید به خشونت و تهدید به تروریسم هر دو تعریف مجرمانه دارد و تیتر مقاله شما که محکومیت آنها به دلیل توهین بوده خلاف واقع است. همچنین در اختیار داشتن مطالب و ابزار تروریسم جرم است. هر دو این افراد عضو گروه خشونت طلب نژادپرست Sonnenkrieg Division بوده و دلیل اینکه پرنس هری را "خائن به نژاد" خوانده اند ازدواج او با دختری سیاه پوست است. در ضمن در انگلستان نفرت پراکنی نژادی نیز مجرمانه است. البته در ایران نیز چنین قانونی وجود دارد ولی کسی به آن اهمیت نمی دهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
1
3
کسی این تیتر رو میزنه که همچین قانونی در کشورش وجود نداشته باشه...یعنی تو ایران ما چنین قانونی نداریم؟؟؟!! در ضمن باز خوبه که میدونه چقدر زندان داره ولی در ایران احتمال اعدام هم وجود داره و سلیقه ای است...البته خب معلومه که نویسنده این خبر میخواسته چه نتیجه ای بگیره و متاسفانه مردم رو احمق فرض کرده ولی زهی خیال باطل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار