آتش گرفتن خودرو‌های کلاسیک در تهران با یک کشته+عکس
کد خبر: ۱۴۸۴۱۱
تاریخ انتشار: 2019 June 21    -    ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در زیرزمین منزل مسکونی محل نگهداری تعدادی از خودروهای کلاسیک خبر داد و گفت: در این حادثه مردی ۵۰ ساله جان باخت.

سید جلال ملکی روز جمعه درباره جزئیات این حادثه مرگبار به خبرنگار بیان کرد: ساعت ۱۲ و ۲۳ دقیقه امروز این حادثه آتش سوزی در محله امین آباد خیابان رستگاری به سامانه ۱۲۵ اعلام که با توجه به اینکه محل حادثه در حریم منطقه ۲۰ شهرداری تهران بود بلافاصله مأموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش گرفتن خودرو‌های کلاسیک در تهران با یک کشته

وی افزود: در زیرزمین منزل مسکونی یک طبقه به وسعت ۱۵۰ متر که محل نگهداری تعدادی از خودروهای کلاسیک بود؛ پدر به همراه ۲ فرزند مشغول کار مکانیکی روی برخی از این خودروها بودند که به یکباره آتش سوزی روی داد.

ملکی با بیان اینکه آتش تمام زیرزمین را فرا گرفته بود گفت: ۲ پسر جوان موفق شده بودند خود را از محل حادثه خارج کنند اما مرد ۵۰ ساله که پدر این خانواده بود در میان شعله‌های آتش گرفتار بود.

آتش گرفتن خودرو‌های کلاسیک در تهران با یک کشته

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان وارد عملیات نجات شدند اما پدر خانواده بدلیل شدت جراحات وارده فوت شده و جسم بی جان این فرد به بیرون منتقل شد.

ملکی با بیان اینکه آتش خاموش و آتش نشانان پس از تخلیه دود محل را ترک کردند از شهروندان خواست از تغییر کاربری فضاهای مسکونی خود به مشاغل خطرناک خودداری کنند.

وی علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد و گفت: به احتمال قوی نقص در خودروهای کلاسیک و استفاده از مواد قابل اشتعال از عوامل بروز این حادثه مرگبار بود.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار