یک دستگاه اتوبوس در جیرفت سوخت+عکس
کد خبر: ۱۴۸۳۷۶
تاریخ انتشار: 2019 June 21    -    ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت از آتش گرفتن یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد و گفت: اتوبوس یاد شده در کیلومتر ۲۵ محور جیرفت – جبالبارز دچار حریق شد.

اکبر سلیمانی افزود: عصر دیروز این اتوبوس با پنج نفر سرنشین عازم زاهدان بود که بعد از پیچ قمری محور جبالبارز به علت نامعلومی دچار حریق شده و کاملاً در آتش سوخت.

وی ادامه داد: نیروهای گشت راهداری بلافاصله در محل حادثه حضور و زمینه تردد ایمن برای خودروهای عبوری را فراهم کردند.

سلیمانی اظهار داشت: با حضور راهداران و کنترل نیروهای پلیس راه این مسیر مسدود نشد و تردد در این مسیر جریان دارد.

یک دستگاه اتوبوس در جیرفت سوخت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جیرفت گفت: با کمک از دستگاه های سنگین راهداری آمادگی جابجایی لاشه سوخته اتوبوس را داشتیم اما راننده و مالک اتوبوس با اشاره به بیمه بودن خودرو و روند بازرسی بیمه، اجازه جابجایی اتوبوس از حاشیه راه را ندادند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی غروب آفتاب و کاهش دید رانندگان، وجود لاشه اتوبوس در حاشیه راه را خطر آفرین دانست و افزود: هم اکنون اکیپ راهداری برای ایمن سازی و آشکار سازی محل حادثه در این منقطه حضور دارند.

سلیمانی از مسئولان مربوطه و شرکت بیمه گر خواست با اعزام کارشناس و ثبت شواهد زمینه را برای پاکسازی آثار باقی مانده حادثه فراهم کنند.

وی با اشاره به تردد سنگین تریلر، کامیون، سواری و اتوبوس در این محور به ویژه در روزهای پایانی هفته توجه رانندگان به موارد ایمنی را خواستار شد و گفت: در این محور ۱۲ تونل وجود دارد که بروز هرگونه حادثه در این تونلها خطرات زیادی را سبب خواهد شد.

شهرستان جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار