جریمه ۲۳میلیارد تومانی واردکننده پوشک بچه
کد خبر: ۱۴۸۲۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از محکومیت ۲۳ میلیارد تومانی بزرگ‌ترین وارد کننده مواد اولیه محصولات سلولزی همچون پوشک و دستمال کاغذی به خاطر گران‌فروشی خبر داد.

محمدعلی اسفنانی با اعلام این خبر گفت که این پرونده با شکایت سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مبنی بر افزایش خودسرانه قیمت محصولات سلولزی به میزان بیش از ۲۰ هزار تن، تشکیل شد.

این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی افزود: پس از تشکیل پرونده، رسیدگی‌های لازم انجام و پس از احراز تخلف، شرکت متخلف که بزرگ‌ترین شرکت وارد کننده محصولات سلولزی محسوب می‌شود، به پرداخت ۲۳۹ میلیارد و ۸۰۳ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت و ممهور کردن پروانه شرکت به مهر تخلف اول محکوم شد.

اسفنانی با اشاره به صدور حکم قطعی در این پرونده در شعبه تجدیدنظر تعزیرات گفت: این سرمایه گذار خارجی که مدیر عامل یک شرکت تولیدی مواد سلولزی و بزرگترین واردکننده مواد اولیه این محصولات است، مطابق اعلام اولیه بانک مرکزی معادل ۲۳ میلیون دلار برای واردات خمیر کاغذ، ارز رسمی دریافت کرده بود.

اقتصادآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
4
خنده داره ، ارز ٤٢٠٠ توماني گرفتن، محصول رو با نرخ دلار ١١٠٠٠ توماني فروختن،يعني حدودا ١٦٠ ميليارد تومن سود بادآورده نصيبشون شد ، اونوقت فقط ٢٣ ميليارد تومن جريمه شدن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
4
من بدبخت بیکار چقدر پول پوشک بچمو دادم. انصافتون کجا رفته؟
کدوم قاضی این حکم رو داد...؟ با پول من وارد کرده به من سه برابر فروخته اونوقت یک سوم جریمه شده؟؟؟؟؟

واقعا عدالت علی همه جای یان کشور سایه افکنده!
پاسخ ها
قشر سابقا مستضعف
| |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
تازه اون هم در حق دولت.
جالبه مردم بدبخت گرون میخرند اونوقت جریمه اش رو دولت میگیره ؟؟؟!!! زهی انصاف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
0
مگه این جریمه به جیب کسی که پوشک رو گرون خریده بر می گرده اینها همه دزدی سازمان یافته است که توسط افراد مسئول صورت می گیره وبعد با دستگیری و یک جریمه ساده خودشون رو تبرئه می کنند اگر مسئولی دزد نباشه همچین اتفاقی نمی افته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار