پیامک کشف حجاب بلافاصله در عرض «۳ ثانیه» ارسال می‌شود
کد خبر: ۱۴۸۲۴۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: پس از ثبت گزارش اعلام شده، برای صاحب خودرو بلافاصله طی 3ثانیه پیامکی ارسال و مسئله کشف حجاب به وی تذکر داده می‌شود. همچنین 72 ساعت مهلت داده می‌شود تا خود را به پلیس مربوط معرفی کند که پس از توضیح و ارشاد مرخص می‌شود.
 سردار عبدالرضا آقاخانی شامگاه سه شنبه در دیدار با آیت الله اعرافی درباره لزوم حمایت دستگاه‌های مختلف در اجرای فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منكر پلیس در قم اظهارداشت: خط قرمز ناجا، امنیت شهروندان است و نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب، امنیت، آرامش و آسایش مردم است و در اجرای مأموریت‌های خود هیچ كوتاهی نخواهد كرد.

وی افزود: درخواست نیروی انتظامی این است كه دستگاه‌های مسئول به كمك ناجا بیایند و مراجع معظم تقلید، امامان جمعه و جماعت می توانند نقش بسزایی در معرفی و تببین این مهم در جامعه ایفا کنند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه در این طرح از برخورد چهره به چهره فاصله گرفته ایم و همزمان با سراسر کشور در شهر مقدس قم آغاز کرده ایم، ادامه داد: اجرای این طرح بر اساس قانون است؛ كشف حجاب هم جرم است و برخورد با این جرم جزو وظایف ذاتی نیروی انتظامی و جرائم مشهود به حساب می‌آید و نیروی انتظامی با یک برنامه هوشمند و خوب كار را شروع كرده است و كمترین نارضایتی را در این زمینه داشته‌ایم.

وی بیان کرد: نظر به اینکه برخی افراد در خودرو کشف حجاب می‌کنند، با تمام کلانتری‌ها هماهنگی صورت گرفته و واحدهای گشتی و تمامی معاونان نیروی انتظامی کد دار شده‌اند تا در صورت مشاهده هر خودرویی که راننده و یا سرنشین آن کشف حجاب کرده است، شماره پلاک خودرو به مرکز مورد نظر اعلام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم اضافه کرد: پس از ثبت گزارش اعلام شده، برای صاحب خودرو بلافاصله طی 3ثانیه پیامکی ارسال و مسئله کشف حجاب به وی تذکر داده می‌شود. همچنین 72 ساعت مهلت داده می‌شود تا خود را به پلیس مربوط معرفی کند که پس از توضیح و ارشاد مرخص می‌شود.

وی افزود: اگر همان خودرو در مکان دیگری کشف حجاب کند، توسط کدهای نیروی انتظامی گزارش می‌شود و همزمان برای مالک خودرو پیامکی ارسال و مالک به دفتر پلیس احضار می‌شود و پس از اخذ تعهد از فرد خاطی، خودروی شخصی‌اش به مدت ۷ تا ۱۵ روز توقیف می‌شود و اگر برای بار سوم نیز در شهر دیگری نیز کشف حجاب کند، پس از اعلام گزارش، صورت پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال و تا زمان صدور حکم خودروی مالک توقیف می‌شود.

سردار آقاخانی حضور افراد متدیّن و روحانیون و حوزه های علمیه در این طرح را یکی از اتفاقات ارزشمند آن دانست و گفت: نیروی انتظامی استان آمادگی هر گونه همکاری و مشارکت با حوزه های علمیه را دارد.

روزپلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
1
9
به به ادامه بدید چه درایتی چه سرعت عملی چه هوش و ذکاوت بالایی
پاسخ ها
رضا
| |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
چرا در مورد مواد فروش ها و رانت خوارها و ربا خوارها و گرانفروشان و ... اینقدر حساسیت به خرج داده نمی شود.
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
1
7
دنیا به چه سمتی میره ما به کجا !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
6
ای کاش برای دزدهها برای اختلاس کننده ها برای وام گیرندگان میلیاردی بدون وثیقه برای تجاوزکننده ها و جرایم دیگر هم بعد از 3 ثانیه پیامک ارسال می شد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
4
نگفت اگر در يه كشور ديگه باد زد و روسري افتاد و يه بطري آبجو اومد روي ميز چكار ميكنند؟ ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار