سلناگومز با اینستاگرام خداحافظی کرد+عکس
کد خبر: ۱۴۸۲۳۱
تاریخ انتشار: 2019 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲

خواننده مشهور هالیوودی، سلنا گومز، اینستاگرام خود را با ۱۵۲ ملیون فالوور بست. او اعلام کرد که این اپلیکیشن را از روی گوشی اش پاک کرده و فعلا قصد هیج فعالیتی در آن را ندارد.

سلناگومز با اینستاگرام خداحافظی کرد+عکس

روان شناسان، اینستاگرام را به عنوان یکی از مخرب‌ترین شبکه‌های اجتماعی روی سلامت روان افراد معرفی کرده‎اند.

سلنا گومز ۲۶ ساله نیز گفت: «اگر من مجبور شوم که از اینستاگرام استفاده کنم یا این که با هوادارانم از طریق آن در تماس باشم، از دیگران می‌خواهم که این کار را برای من انجام دهند.»

او در مورد اینستاگرام می‌گوید: «به نظر من اینستاگرام برای سلامت ما مضر است. من فکر می‌کنم جوانان، که خودم هم جزیی از آن‌ها هستم، وقت زیادی را پای این اپلیکیشن می‌گذرانند. همانطور که اینستاگرام روی من اثری بدی گذاشت، روی بقیه هم می‌گذارد. من به دلیل استفاده زیاد این شبکه اجتماعی، افسرده شدم. من احساس خوبی نسبت به خودم نداشتم. فکر می‌کردم که زشتم، فکر می‌کردم که اندام زیبایی ندارم...»

سلنا گومز، حتی قبل تر‌ها هم در مصاحبه‎هایش در مورد افسردگی که از طریق اینستاگرام دچارش شده بود، صحبت کرد: «اینستاگرام پر از دختر‌های زیبا و جذاب است و من از دیدن آن‌ها افسرده می‌شوم.»

اینطور که پیداست، این ستاره پاپ به آثار مخربی که اینستاگرام روی سلامت روانش دارد، پی برده و در تلاش برای برطرف کردن آن است.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار