ترامپ: جرات پاک کردن ایمیل‌های ملانیا را ندارم!
کد خبر: ۱۴۸۲۲۸
تاریخ انتشار: 2019 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

رئیس‌جمهوری آمریکا در اولین کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ خود بار دیگر مساله ایمیل‌های هیلاری کلینتون را پیش کشید و به شوخی گفت، اگر او حتی یکی از ایمیل‌های ملانیا ترامپ را پاک کند با مجازات "صندلی الکتریکی" روبرو می‌شود.

به نقل از پایگاه خبری هیل،‌ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا این موضوع را زمانی مطرح کرد که داشت درباره استفاده هیلاری کلینتون، رقیب ریاست جمهوری ۲۰۱۶ خود از یک سرور خصوصی در منزلش حرف می‌زد. کلینتون زمانی که وزیر خارجه دولت اوباما بود، این سرور را داشت و بعدا یک سری از پیام‌های آن را پاک کرد.

ترامپ در جمع حامیانش در اورلاندو گفت: می‌توانید تصویر کنید که من احضاریه دریافت کنم؟ اگر من احضاریه‌ای بابت ایمیل‌ها دریافت کنم، حتی بابت پاک کردن یک ایمیل که می‌تواند نوشته عاشقانه ملانیا ترامپ باشد، صندلی الکتریکی در انتظار ترامپ است.

رئیس‌جمهوری آمریکا که حین رقابت انتخاباتی ۲۰۱۶ مدام کلینتون را بابت این موضوع سرزنش می‌کرد، گفت شاید هنوز هم بتوان آن ایمیل‌ها را "جایی در اعماق وزارت خارجه" پیدا کرد. او گفت: ما اکنون یک دادستان کل فوق‌العاده داریم. بگذارید ببینیم چه می‌شود.

دولت ترامپ در هفته‌های اخیر با چندین احضاریه متفاوت روبرو شده است که از جمله آنها احضاریه‌ای مرتبط با اظهارنامه مالیاتی دونالد ترامپ بوده است و او به هیچکدام از آنها توجهی نکرده است.

ترامپ: جرات پاک کردن ایمیل‌های ملانیا را ندارم!

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار