درگیری فیزیکی پزشک و همراه بیمار در ایلام
کد خبر: ۱۴۸۲۲۳
تاریخ انتشار: 2019 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵

شب گذشته در یکی از بیمارستان های ایلام درگیری لفظی بین پزشک معالج و همراهان بیمار منجر به ضرب و شتم و ورود نیروی انتظامی به محل شد.

بر اساس مطالب منتشر شده در فضای مجازی همراهان یکی از بیماران بخش icu بعد از اعتراض به پزشک معالج نسبت به بهبودی بیمار خود با وی درگیری لفظی پیدا می کنند.

بعد از آن همسر دکتر که از پزشکان شناخته شده است با لباس غیر رسمی وارد بیمارستان شده و با زدن سیلی پرده گوش همراه بیمار را پاره می کند و پس از این قضیه همراهان بیمار به صورت دسته جمعی دکتر را مورد ضرب و شتم قرار داده که به دنبال آن نیروی انتظامی وارد ماجرا می شود.

** پاره شدن پرده گوش همراه بیمار صحت ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از بیماران بخش ICU پزشک معالج را مورد فحاشی بیمار قرار می دهد و تلاش پزشک برای آرام کردن وی بی نتیجه می ماند.

دکتر محمد کریمیان افزود: پس از خروج پزشک از بخش این بار همراهان بیمار وی را مورد فحاشی قرار می دهند و درگیری لفظی سبب مداخله مسئولان بیمارستان می شود.

وی یادآور شد: پس از بازگشت خانم دکتر به منزل و اطلاع همسرش از موضوع ایشان نیز که خود از پزشکان است، به بیمارستان مراجعه می کند.

به گفته کریمیان همسر برای دفاع از خانم دکتر با بیماران درگیری لفظی پیدا کرده و هر دو طرف مورد ضرب و شتم قرار می گیرند اما پارگی پرده گوش در این میان صحت ندارد.

وی گفت: با شدت درگیری نیروی انتظامی وارد شده و هر دو طرف به مراجع قضایی معرفی می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: این موضوع توسط مدیریت‌های حراست، بازرسی، امور حقوقی و رسیدگی به تخلفات اداری دانشگاه علوم پزشکی ایلام و ورود دستگاه قضایی استان در حال بررسی و پیگیری است.

وی تاکید کرد: بطور قطع این مسئله تا حصول نتیجه و آشکار شدن واقعیات از سوی دانشگاه در دست بررسی قرار خواهد داشت و در صورت احراز تخلف و اهمال کاری، با مسببان و متخلفان برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار