یک زن فرانسوی بهترین شیرینی پز جهان لقب گرفت
کد خبر: ۱۴۸۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 20    -    ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
یک زن فرانسوی به نام پرلپاتو jessica prealpato، روز سه شنبه گذشته، در فهرست «وُرلدز ۵۰ بست رستورانت» عنوان «بهترین شیرینی پز جهان» را از آن خود کرد. روش او در پخت شیرینی و تهیّه دسر خلاقانه و منحصر به فرد است و از میوه بیش از قند و شکر در تهیه شیرینی‌های خوشمزه بهره می‌برد.

یک زن فرانسوی بهترین شیرینی پز جهان لقب گرفت«اختصاصی تابناک باتو» یک زن فرانسوی به نام پرلپاتو jessica prealpato، روز سه شنبه گذشته، در فهرست «وُرلدز ۵۰ بست رستورانت» عنوان «بهترین شیرینی پز جهان» را از آن خود کرد. روش او در پخت شیرینی و تهیّه دسر خلاقانه و منحصر به فرد است و از میوه بیش از قند و شکر در تهیه شیرینی‌های خوشمزه بهره می‌برد.

 

یک زن فرانسوی بهترین شیرینی پز جهان لقب گرفت

او ۳۲ سال سن دارد و متخصص پخت شیرینی است و در رستوران سه ستاره «پلازا آتِنیه» معروف در پاریس پایتخت فرانسه کار می‌کند، او سبک منحصر به فرد و کمتر دیده شده‌ای در تهیّه شیرینی‌ها دارد. بنا به گفته مدیر این دسته بندی خانم «ایلین بی یِت رینی» او نخستین زنی است که لقب بهترین شیرینی پز جهان را از سال ۲۰۰۲ به بعد به دست می‌آورد.

جسیکا می‌گوید از انتخاب خود به عنوان بهترین شیرینی پز جهان شگفت زده شده و آن را هدیه‌ای زیبا توصیف کرد.

یک زن فرانسوی بهترین شیرینی پز جهان لقب گرفت

شیرینی‌هایی که او می‌پزد به آشپزخانه‌ای موسوم به «آشپزخانه طبیعی» تعلق دارد که «آلان دوکاس» پیشگام آن می‌باشد.

آخرین شیرینی خلاقانه پرلپاتو، ترکیبی از توت فرنگی، میوه کاج و ریواس بوده است.

یک زن فرانسوی بهترین شیرینی پز جهان لقب گرفت

او می‌گوید شیرینی‌هایی که می‌پزم فقط شکیل و زیبا نیستند و تهیّه آن برخلاف ظاهر ساده اش کار راحتی نیست و همیشه هم مورد استقبال قرار نمی‌گیرد و گاهی با انتقاد روبرو می‌شود. اما با این حال خوشحالم که این سبک در شیرینی پزی مورد توجه قرار گرفته است. جسیکا پرلپاتو از خامه و فوم در شیرینی‌هایی که می‌پزد استفاده نمی‌کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
6
14
بیخود!
بهترین شیرینی پ جهان مامان خودمه.تو تبری هم ندگی می کنه
عاشقتم ننه... بوس بوس!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار