ماسک شیر نارگیل برای موهای نازک و ضعیف
کد خبر: ۱۴۸۱۹۸
تاریخ انتشار: 2019 June 21    -    ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
مو‌های خانم‌ها بسیار در معرض مشکلات مختلف قرار می‌گیرد. خانم‌ها به دلایلی مانند تغییرات هورمونی و یا زایمان و کمبود برخی مواد غذایی در بدنشان درگیر مشکلات سلامت مو می‌شوند و همین موضوع آن‌ها را برای درمان مو‌های خود به سمت دارو‌های شیمیایی می‌کشاند.

ماسک شیر نارگیل برای موهای نازک و ضعیف«تابناک باتو» مو‌های خانم‌ها بسیار در معرض مشکلات مختلف قرار می‌گیرد. خانم‌ها به دلایلی مانند تغییرات هورمونی و یا زایمان و کمبود برخی مواد غذایی در بدنشان درگیر مشکلات سلامت مو می‌شوند و همین موضوع آن‌ها را برای درمان مو‌های خود به سمت دارو‌های شیمیایی می‌کشاند.

دارو‌های شیمیایی برای سلامت مو‌ها می‌تواند بسیار موثر باشد، اما قبل از استفاده و هزینه بسیاری که این دارو‌ها دارند بهتر است سراغ مواد طبیعی برای رفع مشکلات پوست و مو برویم. امروز یک ماسک بسیار مفید برای مو‌های نازک را به شما معرفی می‌کنیم. 

ماسک شیر نارگیل برای موهای نازک و ضعیف

بررسی خواص ماسک شیر نارگیل برای مو

شیر نارگیل حاوی ویتامین‌های C، E، B۱، B۳، B۵، B۶ همراه با آهن، سلنیوم، کلسیم، آهن، منیزیم، و فسفر است.. شیر نارگیل فواید زیادی برای سلامتی و تندرستی انسان دارد. اما، ما قصد داریم تا در مورد فواید شیر نارگیل برای تقویت مو صحبت کنیم. شیر نارگیل برای رشد مجدد مو و تقویت آن استفاده می‌شود. همه ما به سه عنصر نیاز داریم که ماسک شیر نارگیل است. این مواد ۱۰۰ درصد طبیعی در آشزخانه وجود دارد.

مواد لازم برای تهیه ماسک شیر نارگیل برای مو

-۶ قاشق غذاخوری روغن زیتون

-در صورت لزوم آب گرم

-۱ فنجان شیر نارگیل

طرز تهیه:

شیر نارگیل و روغن را باهم مخلوط کرده و هم می‌زنیم

این مخلوط را از ریشه مو تا نوک مو بزنید و سر را ماساژ دهید

مو‌ها را با نایلون ویا کلاه بپوشانید ۱۰-۱۵ دقیقه بماند.

مو‌ها را بشوئید.

ماسک شیر نارگیل برای موهای نازک و ضعیف

درباره چشم‌های نارگیل بیشتر بدانید

در قاعده میوه‌ی نارگیل سه سوراخ وجود دارد که چشم‌های نارگیل نامیده می‌شوند.

گوشت این میوه سفید رنگ و چرب است و درون آن با یک شیره یا مایع شیرین پر شده است. قسمت‏های قابل استفاده:

ریشه، گل آذین و دانه (پوسته، آب و روغن هسته) قابل استفاده می ‏باشند.

ضرب المثلی درباره‌ی نارگیل بین مردم اقیانوس آرام معروف است که می‌گوید هر کس که درخت نارگیل می‌کارد، برای خودش و بچه هایش، لباس، ظرف، نوشابه، غذا و خانه درست می‌کند. این نشان می‌دهد که تمام قسمت‌های این درخت، مفید و قابل استفاده هستند.

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار