فال روزانه چهارشنبه 29 خرداد 1398
کد خبر: ۱۴۸۱۶۹
تاریخ انتشار: 2019 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار بلندپرواز، با وقار، مستقل، جسور، اجتماعی و پر شور و نشاط هستید. شما به طور ذاتی یک مدیر و رهبر هستید و در هدایت دیگران و انگیزه بخشیدن به آنها با هیچ مشکلی مواجه نمی شود، با این وجود باید یاد بگیرید به رفتاری غرور آمیز، عجولانه و همراه با دمدمی مزاجی که گاهی به سراغتان می آیند را کنار بگذارید. امسال موفقیت های زیادی از نظر مالی خواهید داشت و از راه های مختلفی منافع زیادی را به دست خواهید آورد. با این حال، در اعتماد به شریک تجاری خود با مشکل مواجه خواهید بود و نگرانی در مورد صداقت او همچون ابر سیاهی مدام بالای سرتان معلق خواهد بود. یادتان باشد که بیش از اندازه ی لازم به دیگران اعتماد نکنید. برای رسیدن به موفقیت در زمینه ی حرفه ای باید یاد بگیرید که زمانتان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. اگر قصد داشته باشید که ادامه تحصیل بدهید فکر سفر به یک کشور خارجی برای ادامه تحصیلاتتان به احتمال زیاد ذهنتان را به شدت درگیر خواهد کرد. امسال فعالیت های اجتماعی، دورهمی های دوستانه و خوشگذرانی پای ثابت برنامه هایتان خواهند بود و زمان زیادی را با دوستان و عزیزان خود خواهید گذراند. آنهایی که هنوز تنها هستند امسال شانس زیادی برای پیدا کردن شریک زندگی خود خواهند داشت، آنهایی هم که شریک راهشان را پیدا کرده اند به احتمال زیاد تصمیم به ازدواج خواهند گرفت. شما باید مواظب باشید که به درگیری های زیاد کاری خود اجازه ندهید بین شما و خانواده تان فاصله بیندازند. ماه های مرداد، آبان، دی و اردیبهشت بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

انرژی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و از شور و اشتیاق بسیار زیادی برخوردار هستید که به شما اجازه می دهد هر موقعیتی را به نفع خودتان تغییر دهید. شما از در حال حاضر از توانایی فوق العاده ای برای تبدیل موقعیت های بد و ناخوشایند به شرایط خوب و ایده آل دارید. شما خیلی خوب می دانید چطور باید حال و هوای آنهایی که ناراحت و افسرده هستند را تغییر دهید و روحیه شان را خوب کنید، اما امروز برخی مسائل احساسی تر از آن چیزی هستند که شما بتوانید کاری در مورد آنها انجام دهید و به راحتی با آنها روبرو شوید. بعضی از اطرافیانتان امروز حالت دعوایی و آماده به مبارزه ای به خودشان گرفته اند و منتظر بهانه می گردند تا دعوا راه بیندازند. مواظب خودتان باشید!

اردیبهشت

آیا امروز هر بار که می خواهید در مورد موضوعی حساس، مهم و یا جدی و عمیق صحبت کنید یک نفر رشته کلام را از دستتان خارج می کند؟ به نظر می رسد که امروز نمی توانید با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کنید. شما ترجیح می دهید در ارتباط با هر موضوعی به سراغ عمق مطلب بروید، اما به نظر می رسد که دیگران برخلاف شما برخوردی بسیار سطحی دارند. راه های بسیار زیادی برای روبرو شدن با یک مشکل و زوایای دید متعددی برای نگاه کردن به یک موضوع و موقعیت وجود دارند. به جای اینکه با دیگران به خاطر داشتن نگرشی متفاوت بجنگید بهتر است به فکر پیدا کردن افرادی باشید که نگاهشان به شما شبیه است.

خرداد

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما از لحاظ عاطفی احساس قدرت می کنید و از انرژی بسیار بالایی برخوردار هستید که به شما اجازه می دهد هر کاری که دلتان بخواهد را با موفقیت به انجام برسانید. به جای اینکه یک سردرد کوچک را بهانه کرده و در خانه بمانید و هیچ کاری انجام ندهید، سعی کنید از آن بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. به جای اینکه همه چیز را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و زندگی دیگران را نقد و بررسی کنید بهتراست نگاهی به خودتان و زندگی تان بیندازید و به اینکه در حال حاضر چه انتخاب هایی می توانید داشته باشید فکر کنید. منابعی که در دسترس دارید را در نظر گرفته و بهترین راهی که فکر می کنید را در پیش بگیرید.

تیر

امروز این طور به نظر می رسد که هیچ چیزی به آن صورتی که شما دلتان می خواهد پیش نمی رود. ذهن منطقی تان این را به شما می گوید که اوضاع روبراه است و تمام چراغ هایی که سر راهتان قرار دارند سبز هستند و می توانید نقشه هایتان را بر اساس میل خودتان پیش ببرید، اما صدایی از درونتان راه دیگری را به شما پیشنهاد می کند. شاید این ندای درونی می خواهد به شما نشان بدهد که نقشه هایتان نقص های کوچکی دارند که باید برطرف شوند. شاید بالاخره وقت آن رسیده باشد که رازی را که در سینه تان پنهان کرده اید و احساساتی را که برای مدت های طولانی سرکوب کرده اید برملا کنید و دست از خفی کردن آنها بردارید.

مرداد

شما در حال حاضر از لحاظ عاطفی خیلی قویتر از همیشه شده اید و حتی خودتان هم از قدرتی که در رویارویی با موقعیت های مختلف و افکار متعصبانه و مکالمات جدی دارید شگفت زده خواهید شد. شما بیشتر وقت ها به راحتی با دیگران کنار می آیید و خودتان را با جریان امور هماهنگ می کنید، اما امروز اوضاع فرق کرده است و دلتان می خواهد در هر مکان و موقعیتی مقام رهبری را به دست بگیرید و به دیگران بگویید چکار کنند و چه مسیری را در پیش بگیرند. شما خیلی خوب می دانید که چه می خواهید و به کجا می خواهید بروید، به همین دلیل هم منطقی ترین کاری که دیگران می توانند بکنند این است که رهبری شما را بپذیرند.

شهریور

امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد هیچ کاری نکنید و فقط استراحت کنید، اما احتمال اینکه بتوانید چنین کاری کنید تقریبا نزدیک به صفر است. در واقع وجدانتان به شما اجازه ی چنین کاری را نخواهد داد و صدایی از درونتان شما را به کار و تلاش مجبور خواهد کرد. حتی اگر کار چندان مهمی برای انجام دادن نداشته باشید هم به طور خودکار به سراغ تمیز کردن خانه و کارهایی از این قبیل خواهید رفت. همه ی این کارها را کنار بگذارید و وقت خودتان را با کارگری در خانه هدر ندهید. اگر انرژی تان اضافه تر از حد نیازتان است چرا آن را برای انجام کارهای بهتری مورد استفاده قرار نمی دهید؟ مثلا چرا کمی تفریح نمی کنید؟!

مهر

انگار امروز فقط برای شما ساخته شده است. شما از لحاظ عاطفی بسیار قوی هستید و چنان حس خوبی دارید که خودتان فکر می کنید اگر بخواهید می توانید با یک پرش عمیق ترین پرتگاه ها را هم پشت سر بگذارید. از این فرصت استفاده کنید و پروژه هایی که برای مدت ها از شروعشان وحشت داشته اید را آغاز کنید. شما انرژی فوق العاده ای را در اختیار دارید و اعتماد به نفستان نیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. شما در حال حاضر می توانید در انجام هر کاری موفق باشید، پس وقتتان را با انجام کارهای بیهوده هدر ندهید و سعی کنید کارهایی را انجام دهید که در پایان روز وقتی به نتیجه زحمات خود نگاه می کنید احساس رضایت کنید.

آبان

این اواخر احساس می کنید که انرژیتان نسبت به همیشه کمتر است. با وجود اینکه تمام روز مشغول کار و تلاش هستید، در پایان روز وقتی به رختخواب می روید احساس می کنید که هیچ کاری انجام نداده اید. دیگر وقت آن فرا رسیده است که از وقتتان استفاده ی بهتری کرده و کارهایتان را هم اولویت بندی کنید. کارهایی که برای دیگران و کارهایی که برای خودتان انجام می دهید را با هم مقایسه کنید. شاید باور نکنید اما این عدم تعادل و این همه بی انصافی که در حق خودتان کرده اید واقعا بیرحمانه است. از امروز به عنوان فرصتی ایده آل برای توجه به خودتان استفاده کنید و خودتان را به عنوان اولویت اصلیتان انتخاب کنید.

آذر

امروز احساس می کنید که هیچ انرژی و توانی برایتان باقی نمانده است و دلتان می خواهد بیخیال همه چیز بشوید و چشمتان را به روی همه چیز ببندید، اما اکنون زمان خوبی برای تسلیم شدن نیست. شاید امروز بهترین روز زندگیتان نباشد، اما این بدان معنی نیست که باید روی همه چیز خط باطل کشیده و خودتان را در گوشه خانه زندانی کنید. شاید حال و هوایتان مثل همیشه نباشد، اما شما این توانایی را دارید که خودتان را از این وضعیت بیرون بکشید. کافی است کمی انعطاف پذیری نشان دهید و خودتان را با شرایطی که برایتان پیش می آیند تطبیق دهید؛ قدرت درونی خودتان و توانایی هایتان را دست کم نگیرید!

دی

انرژی شما در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و توانایی فوق العاده ای در اختیار دارید که به شما این فرصت را می دهد تا هر شرایطی را به نفع خودتان تغییر دهید. شما قدرت بی نظیری در تغییر دادن شرایط بد و تبدیل کردن آنها به موقعیت های خوب دارید و خیلی خوب می دانید چطور روحیه دیگران را حتی وقتی در بدترین شرایط ممکن قرار دارند تغییر دهید. با این همه امروز ممکن است برخی مسائل احساسی در حدی باشند که نتوانید به راحتی با آنها کنار بیایید. نگران نشوید، این موضوع ربطی به رابطه عاطفیتان ندارد، اما بعضی ها چنان رفتارهای تندی از خودشان نشان می دهند که برایتان قابل هضم نیست؛ سپرهای دفاعیتان را آماده کنید.

بهمن

با وجود این که روزهای شما پر از کار و فعالیت هستند، شب که به رختخواب می روید با فکر کردن به کارهایتان احساس می کنید که کار چندانی انجام نداده اید. و حالا این موضوع باعث تحلیل رفتن و پراکندگی انرژی شما شده است. زمان آن فرا رسیده است که کارهایتان را اولویت بندی کنید. نگاهی به کارهایی که هر روز انجام می دهید بیندازید و ببینید کدام کارها را برای دیگران و کدام ها را برای خودتان انجام می دهید. از دیدن بی انصافی ای که در حق خودتان می کنید و عدم رعایت اعتدال قطعا شگفت زده خواهید شد. امروز فرصت را عنیمت شمرده و با خودتان قرار بگذارید هر اری که انجام می دهید فقط برای خودتان باشد و نه دیگران!

اسفند

امروز احساسات و کارهایتان به خوبی با هم هماهنگ و هم جهت شده اند و این بدان معناست که شما دارید کارهایی را انجام می دهید که با خود واقعی و باورهای حقیقیتان تطابق بیشتری دارند. این هماهنگی فوق العاده شما را از دردسرها و مشکلات دور نگه خواهد داشت و کمک خواهد کرد که روی انجام کارهایتان متمرکز شوید و بهترین نتیجه های ممکن را به دست بیاورید. تا وقتی بر اساس باورهای قلبی خود پیش بروید هیچ نیازی به توجیه خودتان و کارهایتان حس نخواهید کرد. شما مدام سعی دارید تا بر نفس خود غلبه کنید و خیلی راحت از نیازهای خود چشم پوشی می کنید، اما گاهی هم لازم است مثل هرکس دیگری به نیازهای خود کمی توجه کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار