وضعیت جسمی جمال شورجه رو به بهبودی است
کد خبر: ۱۴۸۱۶۶
تاریخ انتشار: 2019 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

سیداحمد میرعلایی تهیه‌کننده سریال «حضرت موسی (ع)» در خصوصی وضعیت جسمی جمال شورجه که قرار است کارگردانی سریال «حضرت موسی (ع)» را انجام دهد گفت: وضعیت جسم آقای شورجه رو به بهبود است و هر روز بهتر می‌شود.

تهیه‌کننده سریال حضرت موسی(ع) در خصوص وضعیت جسمی کارگردان این سریال، گفت: در حال حاضر جمال شورجه حال مساعدی دارد، به محض بهبودی کامل او ساخت این سریال را آغاز خواهیم کرد.

سیداحمد میرعلایی تهیه‌کننده سریال «حضرت موسی (ع)» در خصوصی وضعیت جسمی جمال شورجه که قرار است کارگردانی سریال «حضرت موسی (ع)» را انجام دهد گفت: وضعیت جسم آقای شورجه رو به بهبود است و هر روز بهتر می‌شود. در حال حاضر وی حال مساعدی دارد و نگران سریال حضرت موسی (ع) است که هر چه سریع‌تر آغاز شود.

میرعلایی ادامه داد: پزشکان، اعضای خانواده و نزدیکان شورجه همه تلاششان را می‌کنند تا او به بهبودی کامل دست پیدا کنند.

وی افزود: پروژه حضرت موسی (ع) با حمایت خوب صداوسیما و شورجه تا کنون پیشرفت خوبی داشته و بعد از اینکه کارگردان سریال حضرت موسی (ع) به صورت کامل سلامتی خود را به دست آورد خیلی جدی تولید این پروژه را آغاز خواهیم کرد.

تهیه‌کننده سریال «حضرت موسی (ع)»، گفت: مراحل ابتدایی ساخت مجموعه الف ویژه حضرت موسی (ع) سه سال پیش شروع شد ولی بنا به مشکلات و دلایلی کلید خوردن این سریال فاخر به تعویق افتاد.

در ابتدا قرار بر این بود که زنده یاد فرج الله سلحشور کارگردانی این کار را به عهده بگیرد اما پیش از کلید زدن این سریال فاخر دار فانی را وداع گفت. جمال شورجه پس از مرگ کارگردان یوسف پیامبر، کارگردانی حضرت موسی (ع) را بر عهده گرفت.

مرحله پیش تولید سریال الف ویژه حضرت موسی (ع) آذر ماه سال ۹۷ مقارن با ولادت با سعادت امام حسن عسگری (ع) در نشست صمیمانه رئیس سازمان صدا و سیما با تهیه کننده و کارگردان این سریال رسماً آغاز شد.

در این نشست علی عسکری، گفت که سریال حضرت موسی (ع) باید با بهترین کیفیت در تاریخ تلویزیون ایران ساخته شود چرا که این موضوع رقبای زیادی دارد و ما باید از همه پیشی بگیریم.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین اعلام کرد که تلویزیون همه تلاش و امکانات خود را برای اینکه سریال حضرت موسی جذابترین و تأثیرگذارترین مجموعه نمایشی تلویزیون به لحاظ طراز و محتوا باشد به کار خواهد گرفت.

براساس اعلام سیما فیلم، در همین نشست بود که تولید این سریال الف ویژه به امضاء رسید و همچنین گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در مرحله صفر پروژه و برآورد تولید، به رئیس سازمان صداو سیما ارائه شد.

در این گزارش به نهایی شدن نگارش ۴۴ قسمت از این سریال ۵۲ قسمتی اشاره شد که توسط حجت الاسلام سعید بهمن پور با ساختاری جذاب و قوی نوشته شده است ولی باز هم ساخت این سریال به دلیل بیماری و عارضه مغزی شورجه به تعویق افتاد.

خبرگزاری ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار