فال روزانه سه شنبه 28 خرداد 1398
کد خبر: ۱۴۸۰۸۱
تاریخ انتشار: 2019 June 18    -    ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی هستید که به خاطر موفقیت های زندگی تان اعتماد به نفس بالایی دارید. از همین خصوصیت اخلاقی تان می توانید برای نشان دادن خود به دیگران، به خصوص در محیط کارتان، استفاده کنید. سالی پر از پیشرفت درمقابل تان است، کافی ست که با انرژی بالا آن را ادامه دهید. از این که خانواده و دوستان خوبی در کنارتان دارید، شکرگذار باشید و سعی کنید که رابطه بهتری با آنها داشته باشید. البته برخی از افراد در زندگی تان هستند که باید آنها را از خودتان دور کنید، زیرا جز انرژی منفی برایتان هیچ فایده ای نخواهند داشت. اگر به دنبال عشق زندگی تان هستید و هنوز که هنوزه آن را پیدا نکرده اید یا حتی متاهل هستید و آنطور که باید از رابطه خود لذت نمی برید، بهتر است کمی به خودتان نگاه کنید. شما یک راه را بارها و بارها می روید، وقتی جواب نمی گیرید، باید روش تان را تغییر دهید. با کمی تغییر می توانید بهترین نتیجه را بگیرید. از لحاظ مالی سال پیش رو، بهتر از سالهای قبل خواهد بود. مسافرت های زیادی را در پیش خواهید داشت و درنهایت بسیاری از نگرانی هایتان از بین خواهد رفت. ماههای شهریور، آذر و بهمن از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

فروردین

برای این که بتوانید در کارتان موفق باشید، با افرادی که ایده هایی مشابه ای با شما دارند، در تماس باشید. آنها می توانند پیشنهادهای خوبی به شما بدهند و در پیشرفت کارتان موثر باشند. اگر با شریک زندگی تان به مشکل بر خورده اید، بهتر است برای بهبود رابطه خود با یکدیگر صادق باشید و شیوه درست حرف زدن را پیش بگیرید و در مورد تغییراتی که باید در آینده ایجاد کنید، خوب فکر کنید. هر چه تصمیم گیری هایتان را به تاخیر بیاندازید، به ضررتان تمام خواهد شد. روز پر از هیجانی در پیش دارید. از آن نهایت لذت را ببرید.

اردیبهشت

امروز چند هیچ چیز نمی تواند مانع از درخشش شما شود، فقط سعی کنید که انرژی تان را هدر ندهید و آن را صرف کارهای مهم کنید. نگران راهی که انتخاب کرده اید هستید اما نگرانی شما بی مورد است زیرا نتیجه مثبتی برایتان خواهد داشت. شما فردی خاص را در مکانی خاص ملاقات خواهید کرد و آنقدر به او احساس نزدیکی می کنید، گویی سالها است او را می شناسید. انتهای این راه می تواند روشن باشد بنابراین خودتان را به جریان آب بسپارید.

خرداد

حس ماجراجویی در شما افزایش یافته است. آن را سرکوب نکنید و بگذارید شما را به هر جا که دوست دارد، ببرد. این حس می تواند حقایق زیادی را برایتان بر ملا کند. امروز جذابیت شما بیش از همیشه است طوری که افراد دیگر را تحت تاثیر قرار می دهید. به جای گوشه نشینی، بهتر است بلند شوید و راه بیافتید. اگر حرفی در دل دارید که می خواهید به نزدیک ترین یا عزیزترین فرد زندگی تان بگویید، آن را بلند و رسا بیان کنید. از موضوعی ناراحت هستید، به خودتان فرصت دهید تا همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق افتد.

تیر

شما روابط اجتماعی خوبی دارید و می توانید از این توانایی برای پیشرفت تان در زمینه مالی استفاده کنید. به ندای قلب خود شک نکنید، او راه درست را می داند. امروز ترجیح می دهید فردی را ملاقات نکنید اما دیدار شما آنقدرها که فکرش را می کنید، بد نخواهد بود. بنابراین بر کنسل کردن برنامه هایتان اصرار نکنید. شریک زندگی شما خواسته ای از شما دارد که آن را بی جواب گذاشته اید. بهتر است دوباره در مورد آن فکر کنید زیرا بهترین زمان برای ایجاد تغییراتی مثبت در رابطه است. اگر صادق و گشاده رو باشید، تجربه ای فوق العاده در انتظارتان خواهد بود.

مرداد

شما باید کمی صبرتان را افزایش دهید، به خصوص در ارتباط با افراد دیگر. اگر امروز عجولانه برخورد کنید، ضرر خواهید کرد. این روزها تحت فشار زیادی بودید که مجبور شده اید تصمیمات سختی بگیرید. اما نگران نباشید زیرا تصمیم شما هر چه بوده، در آینده ای نزدیک به نفع تان تمام خواهد شد اگر می خواهید که تغییرات مثبتی را در زندگی تان مشاهده کنید باید محدودیت ها را کنار بگذارید و بدرخشید. اگر بتواید از توانایی هایتان در راههای جدید کمک بگیرید، پیشرفت شما حتمی خواهد بود.

شهریور

نسبت به فردی بدبین شده اید اما این حس شما سوتفاهمی بیش نیست. اگر به خودتان کمی زمان دهید، همه چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد. اخیرا احساس می کنید که از خود واقعی تان دور شده اید اما نگران نباشید زیرا شما فرد قوی ای هستید و به زودی به زندگی طبیعی خود باز می گردید. امروز زمان آن است که کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید. حتی اگر فکر می کنید که حوصله کافی ندارید، باز هم دست از کار نکشید. همین که اولین قدم را بردارید، انرژی لازم را به دست خواهید آورد. قولی به شریک زندگی تان داده اید که به آن عمل نکرده اید، بهتر است که هر چه زودتر آن را عملی کنید.

مهر

توصیه می کنیم امروز چیزهای جدید را امتحان کنید و عادات خود را بشکنید تا روزی پر از هیجان داشته باشید. گاهی برای پیشرفت باید از محدودیت ها پا را فراتر گذاشت. از این که از عادات روزانه خود دور شوید نهراسید، در حال حاضر خلاقیت مهمترین چیز در زندگی تان است. خوشی های زندگی شما بیش از آنچه فکر را می کنید است فقط کافی است کمی دقیق تر به اطراف تان نگاه کنید و صبور باشید. در جمع دیگران حضور یابید و ایده های خود را با آنها به اشتراک بگذارید. در رابطه با آنها صادق و گشاده رو باشید.

آبان

احساسات شما در این روز به اوج خود رسیده بنابراین باید به دنبال راهی برای بیان آنها باشید. چه راهی بهتر از این که با شریک زندگی تان به بیرون بروید و کمی خوش بگذرانید. به زودی به علاقه خود در زمینه ای خاص پی می برید و برای پیشرفت در آن ساعت ها زمان می گذارید. اگر این راه را ادامه دهید، درآمد مالی خوبی از آن خواهید داشت. اگر مجرد هستید، به زودی می فهمید که به شخصی علاقه دارید و بدون هیچ دلیلی به او احساس نزدیکی می کنید. این طرز فکر بر رفتار شما نیز تاثیر می گذارد و شما را به مرحله دیگری از زندگی سوق می دهد.

آذر

امروز از راه دور خبری به شما می رسد که موجب هیجان تان می شود و باعث می شود که در کنار شریک زندگی تان کاری را آغاز کنید. فکر شما در حال حاضر پر از ایده های جدید است بنابراین بهترین زمان برای تصمیم گیری است. بد نیست به ندای قلب خود نیز گوش دهید. وقت آن است کمی اجتماعی تر شوید و با دوستان خود قرار بگذارید و کمی در کنار آنها بخندید و خوش بگذرانید. جذابیت شما در این روز موجب محبوبیت تان می شود پس از آن استفاده کنید. اگر حرفی نگفته در دل دارید، آن را صادقانه بیان کنید.

دی

به دنبال راهی برای پولدار شدن هستید. ایده ای در ذهن دارید که اگر آن را عملی کنید، درآمد شما را افزایش خواهد داد. اراده خود را در این راه از دست ندهید و اجازه ندهید دیگران مانع شما شوند. شما توانایی های بالای داشتید که تا به حال از آنها غافل بوده اید اما اکنون با شناخت کامل می توانید استفاده های زیادی از آنها کنید. امروز هوا از ذره های عشق سرشار است بنابراین بهترین زمان است تا صادقانه و با قلبی باز احساسات خود را به زبان آورید. مطمئن باشید که نتیجه مثبتی برایتان خواهد داشت.

بهمن

امروز انرژی دارید که می توانید از یک کوه به آسانی بالا روید. اگر ایده ای در سر دارید که دیگران آن را غیر ممکن می بینند، حال زمان آن است که به آن جامع عمل بپوشانید. اگر دقت لازم را به کار برید، در زمینه شغلی، احساسی و کارهایی که احتیاج به خلاقیت دارند، پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید کرد. کمی در تنهایی فکر کنید و ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید، تمام جوانب را در نظر بگیرید سپس به جلو پیش روید. بهتر است به مکان هایی که تا به حال نرفته اید، سری بزنید و چیزهای جدید را امتحان کنید و با افرادی که علاقمندی های مشترکی با شما دارند، در تماس باشید.

اسفند

از این که برخی از خاطرات گذشته دوباره ذهن شما را درگیر کرده اند، نگران می شوید. اما بهتر است که احساسات تان را کنترل کنید زیرا که خیلی زود این پریشانی حال شما از بین می روید و دوباره می توانید بر کارهایتان تمرکز کنید. امروز روز خوبی برای شروع پروژه یا کارهای عقب مانده تان است. در محیط کار احساس عجیبی دارید؟ آیا شخصی نظرتان را به خود جلب کرده است؟ بله! یکی از همکاران تان به شما علاقمند شده و اگر شما هم به او تمایل دارید، حال بهترین فرصت برای شروع این رابطه است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار