فال روزانه دوشنبه 27 خرداد 1398
کد خبر: ۱۴۷۹۸۰
تاریخ انتشار: 2019 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی مستقل، خلاق، دارای اعتماد به نفس، عملگرا و با نظم هستید. شما بسیار بلندپرواز هستید و دوست دارید معروف و پولدار باشید، اما در این راه گاهی لجباز می شوید و به نظرات دیگران هم اهمیت نمی دهید. امسال به ویژه برای خانم هایی که در این روز متولد شده اند سالی فوق العاده و همراه با پاداش تلاش ها و زحماتشان خواهد بود. در این دوره از زندگیتان بخت با شما یار شده است و ثروت و خوش شانسی در تمام طول سال با شما همراه خواهند بود. اگر از فرصت هایی که پیش رویتان قرار می گیرند به خوبی استفاده کنید پیشرفت فوق العاده ای را در زندگی حرفه ای خود شاهد خواهید بود. افزایش درآمد شما و پول های زیادی که روانه ی حساب بانکیتان می شوند این فرصت را به شما خواهند داد تا پس انداز بیشتری داشته باشید و همچنین بتوانید با خیال راحت برای رفاه خودتان و خانواده تان پول خرج کنید. شما نیاز شدیدی به داشتن یک رابطه ی عاطفی جدی در خود احساس خواهید کرد و اگر به این نیاز خود توجه نداشته باشید ممکن است به خاطر درگیری ذهنی در انجام خیلی از کارهای دیگری هم که دارید به مشکل بربخورید. وضعیت سلامتی والدین و یا پدر بزرگ و مادربزرگتان امسال نگرانی هایی را برای شما به وجود خواهد آورد و هزینه های پیش بینی نشده ای را نیز به شما تحمیل خواهد کرد، اما خوشبختانه این مشکلات جدی نیستند و خیلی زود حل خواهند شد. ماه های تیر، مرداد، آبان و بهمن بهترین و مهم ترین ماه های سال هستند.

فروردین

امروز کارهایتان به آن خوبی که خودتان انتظار دارید پیش نخواهند رفت. افرادی که انتظار داشته اید در انجام کارها با شما همکاری کنند به دلایل مختلف از زیر بار انجام این کارها شانه خالی خواهند کرد و شما را تک و تنها خواهند گذاشت. به نظر می رسد امروز از آن روزهایی باشد که انجام کارها با موانع کوچک و بزرگ زیادی روبرو می شود و دیگران برایتان دردسر درست می کنند. سعی کنید خونسردی خودتان را حفظ کنید و عصبانی نشوید. شاید بهتر باشد کمی به خودتان استراحت داده و انجام کارهایی که ضرورت چندانی ندارند را به روز دیگری موکول کنید. مطمئن باشید هر چه بیشتر تقلا کنید فقط همه چیز را برای خودتان سخت تر خواهید کرد.

اردیبهشت

امروز اگر برای روزتان یک برنامه ریزی درست و حساب شده داشته باشید. همه چیز به خوبی و راحتی پیش خواهد رفت. اگر کارهای مهمی را برای مدتی طولانی پشت گوش انداخته باشید امروز مجبور خواهید بود زمانی را برای انجام آنها کنار بگذارید و هیچ راه فراری هم نخواهید داشت. دست از تنبلی بردارید و قورباغه تان را قورت بدهید! در پایان روز به خودتان این اجازه را بدهید که از چند ساعت تفریح و خوش گذرانی بدون نگرانی در مورد هیچ چیز دیگری لذت ببرید. حتی اگر دلتان هوس کرد که به سراغ انجام کارهای عجیب و غریب بروید هم، تا جایی که به خودتان و یا دیگران آسیبی وارد نکنید، بهتر است به این میل درونی خود اجازه ی بروز بدهید.

خرداد

امروز از اینکه نمی توانید برخی چیزها را تحت کنترل داشته باشید احساس ناراحتی نکنید. امشب اگر برایتان امکان دارد از خانه بیرون بروید و کمی خوش بگذرانید. مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید را در ساعت استراحتتان کنار گذاشته و فقط روی تفریح و خوش گذرانی تمرکز کنید. شاید همراه کردن دیگران با خودتان کار دشواری باشد، اما اجازه ندهید که این موضوع باعث نگرانی تان شود. اگر آنها نمی خواهند با شما همراه شوند مجبورشان نکنید، هر وقت که خودشان آماده باشند شروع به حرکت خواهند کرد. شما بهتر است فعلا روی خودتان تمرکز کنید و به فکر این باشید که چطور می توانید به بهتر شدن حال خودتان کمک کنید.

تیر

امروز سکون و یک جا نشستن برای شما بسیار دشوار خواهد بود. شما می خواهید از دست آنهایی که سعی دارند شما را در همان مسیری که خودشان دلشان می خواهد پیش ببرند فرار کنید، اما باید مواظب باشید که قدم هایتان را عاقلانه بردارید و منطق و احتیاط را به کل کنار نگذارید. شرایط در حال حاضر خیلی حساس تر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید و با یک قدم اشتباه ممکن است دردسرهای بزرگی را برای خودتان درست کرده و خسارات جبران ناپذیری را به زندگیتان وارد کنید. شما امروز میل شدیدی به غذا خوردن پیدا کرده اید و انگار هیچ چیزی نمی تواند سیرتان کند، اما بهتر است سعی کنید کنترل بیشتری روی خودتان داشته باشید.

مرداد

امروز با نگاه کردن به افراد مورد تحسین و علاقه ی خود به این واقعیت پی خواهید برد که آنها خیلی هم با شما فرق ندارند و بیشترین تفاوت آنها با شما در داشتن اعتماد به نفس است. اگر یاد بگیرید به توانایی های خود اعتماد کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرید بدون شک شما هم به اندازه ی آنها موفق خواهید بود. اگر احساس می کنید بیست و چهار ساعت شبانه روز برای شما کم است امروز نگاهی به کارهایی که هر روز انجام می دهید بیندازید و ببینید کدام کارها را برای دیگران و کدام ها را برای خودتان انجام می دهید. از دیدن بی انصافی ای که در حق خودتان می کنید و عدم رعایت اعتدال قطعا شگفت زده خواهید شد.

شهریور

شما توانایی فوق العاده ای در حل مشکلات دارید. این توانایی امروز همه را به سوی شما خواهد آورد و اطرافیانتان از شما تقاضا خواهند داشت که با ایده های فوق العاده ای که همیشه دارید در حل مشکلاتشان به آنها کمک کنید. امروز احساسات و کارهایتان به خوبی با هم هماهنگ و هم جهت شده اند و این بدان معناست که شما دارید کارهایی را انجام می دهید که با خود واقعی و باورهای حقیقیتان تطابق بیشتری دارند. این هماهنگی فوق العاده شما را از دردسرها و مشکلات دور نگه خواهد داشت و کمک خواهد کرد که روی انجام کارهایتان متمرکز شوید و بهترین نتیجه های ممکن را به دست بیاورید.

مهر

آیا احساس می کنید که طی چند هفته ی گذشته زندگیتان هیچ تغییری نکرده است و هیچ تلاشی در راه تغییر آنچه برایتان خوشایند نیست نکرده اید؟ امروز فرصت خوبی است تا به کار گرفتن تمام توان خود در این زمینه قدم هایی بزرگ برداشته و نتایج دلخواهتان را به دست بیاورید. امروز شاید از لحاظ عاطفی احساس کنید که در موقعیت دشواری گرفتار شده اید. شاید احساس کنید که دیگران قلب مهربان و حساس شما را درک نمی کنند و قدر آن را نمی دانند. شاید بهتر باشد که خودتان را زیاد با دیگران درگیر نکنید و تا جای ممکن در خانه بمانید و از کارهایی که باعث آرامش بیشترتان می شوند لذت ببرید.

آبان

امروز آتشی نامرئی در درون شما شعله ور شده است که به شما قدرت و انرژی فوق العاده ای بخشیده است. این انرژی حتی اطرافیانتان را هم تحت تأثیر قرار داده است و می توانید به آنها هم انرژی و انگیزه بدهید. سعی کنید از این انرژی بیشترین بهره ی ممکن را ببرید، در غیر این صورت آن را برای همیشه و یا حداقل برای مدتی طولانی از دست خواهید داد. یک جایی در دنیای شما تنش و چالش در حال شکل گرفتن است، شاید مشخص نباشد و حتی خیلی بزرگ هم نباشد، اما هست. اما خوشبختانه شما برای رویارویی برای آن آمادگی لازم را دارید و سیاست و ذکاوت شما به بهترین شکل ممکن در خدمتتان است.

آذر

شاید امروز بهترین روز زندگیتان نباشد، اما این بدان معنی نیست که باید روی همه چیز خط باطل کشیده و خودتان را در گوشه خانه زندانی کنید. شاید حال و هوایتان مثل همیشه نباشد، اما شما این توانایی را دارید که خودتان را از این وضعیت بیرون بکشید. کافی است کمی انعطاف پذیری نشان دهید و خودتان را با شرایطی که برایتان پیش می آیند تطبیق دهید؛ قدرت درونی خودتان و توانایی هایتان را دست کم نگیرید! شما خیلی زود نگران می شوید، اما نباید اجازه دهید این مسئله روزتان را خراب کند. به اطرافیانتان نگاه کنید تا از آنها یاد بگیرید که باید از زاویه ی متفاوتی به دنیای اطرافتان نگاه کنید تا زندگی برایتان راحت تر شود.

دی

شما از آن دسته آدم هایی هستید که نمی توانند نسبت به دنیای اطرافشان بی توجه باشند و هر جایی که لازم بدانند حتی در برابر عرف و هنجارهای اجتماعی هم می ایستند. امروز روز بسیار خوبی برای فکر کردن به آنچه در دنیای اطرافتان در جریان است و این که چطور می توانید آن را به دنیای بهتری تبدیل کنید خواهد بود. به جای این که بجنگید تا دیگران را مثل خودتان کنید بهتر است به دنبال آنهایی باشید که نگرش و احساساتی شبیه به خودتان داشته باشند. امروز تلاطم زیادی را در خود احساس می کنید و کنترل کردن جزر و مدهای قلبتان کار دشواری خواهد بود و ممکن است با رفتارتان عشقتان را از خودتان آزرده کنید.

بهمن

شما نگران تغییراتی هستید که در اطرافیان و به ویژه عزیزانتان دارند به وجود می آیند. شاید خود آنها چیزی به شما نگفته باشند و یا حتی سعی در پنهان کردن این تغییرات داشته باشند، اما خود شما متوجه نشانه هایی از این تغییرات هستید. اگر فکر می کنید که این تغییرات به نفع آنها نیستند این موضوع را با آنها در میان بگذارید و اگر دیدید که خودشان فکر می کنند این وضع به صلاحشان است بیش از اندازه در این مورد اصرار و پافشاری نکنید. به جای این که همه چیز را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و زندگی دیگران را نقد کنید حواستان را به زندگی خودتان جمع کنید و ببینید برای بهتر کردن زندگی خودتان چکار باید بکنید و چه انتخاب هایی برایتان امکان پذیر هستند.

اسفند

شما همیشه ترجیح می دهید که خودتان به تنهایی کارهایتان را انجام دهید و زیاد روی کمک دیگران حسابی باز نمی کنید، اما امروز اوضاع فرق کرده است و بدتان نمی آید که یک نفر پیدا شود و به شما در حل مشکلات و یا انجام کارهایتان کمک کند. اگر خوب نگاه کنید خواهید دید که افراد مورد اعتماد زیادی در اطرافتان هستند که می توانید در این زمینه به آنها اعتماد کنید. امروز این طور به نظر می رسد که کارها آن طوری که شما دلتان می خواهد پیش نمی روند. شاید نشانه ای برایتان فرستاده شده است تا به شما بگوید که یک جای نقشه ها و برنامه هایتان ایراد دارد و باید یک بار دیگر آنها را با دقت بیشتری از نظر بگذرانید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار