سخنگوی ملانیا، سخنگوی کاخ سفید می‌شود
کد خبر: ۱۴۷۹۷۹
تاریخ انتشار: 2019 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

یک روزنامه آمریکایی روز یکشنبه افشا کرد که قرار است مدیر ارتباطات و سخنگوی بانوی اول آمریکا به زودی به عنوان سخنگوی کاخ سفید معرفی شود.

سخنگوی ملانیا، سخنگوی کاخ سفید می‌شود

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، خانم «استفانی گریشام» که پیش از این به عنوان مدیر ارتباطلات ملانیا ترامپ مشغول به کار بوده توسط رئیس جمهوری آمریکا به عنوان سخنگوی آتی کاخ سفید انتخاب شده است.

نیویورک تایمز در ادامه نوشت: با کناره گیری «سارا سندرز» از سخنگوی کاخ سفید تا پایان ماه جاری و با نزدیک شدن به فصل انتخابات، مقامات کاخ سفید در حال بررسی از سرگیری نشست‌های خبری روزانه با خبرنگاران از سوی سخنگوی آینده هستند.

برخی از مقامات کاخ سفید بر این باورند که برگزاری نشست‌های روزانه خبری می‌تواند به عنوان ابزار قوی در پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ مورد استفاده قرار بگیرند.

سخنگوی ملانیا، سخنگوی کاخ سفید می‌شود

خانم سندرز در حالی پنجشنبه گذشته از سمت خود کناره گیری کرد که ۹۴ روز از آخرین نشست خبری وی می‌گذرد.

برخی از منتقدان برگزاری نشست روزانه خبری کاخ سفید می‌گویند، ترامپ رابطه خوبی با برگزاری این نوع از نشست‌ها ندارد و بیشتر دوست دارد تا از طریق شبکه توئیتر پیام خود را منتقل کند.

با کناره گیری سندرز بسیاری بر این باور بودند که «هوگان گیدلی» معاون وی به عنوان سخنگوی جدید کاخ سفید معرفی می‌شود اما در این میان دو مقام کاخ سفید به نیویورک تایمز گفتند که رئیس جمهوری تمایل دارد تا پست سخنگویی همچنان بر عهده یک خانم باشد.

همچنین گزارش شده است که ترامپ به انتصاب «مورگان اورتاگوس»، سخنگوی فعلی وزارت امور خارجه آمریکا برای جایگاه سخنگوی کاخ سفید ابراز تمایل کرده است.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار