این نشانه‌ها به شما می‌گوید عاشق شده اید
کد خبر: ۱۴۷۹۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
با وجود این، کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو می‌کند: علاوه بر عشق رمانتیک که آمیخته‌ای از احساسات و میل جنسی است، انواع دیگر عشق مانند عشق عرفانی و عشق افلاطونی، عشق مذهبی، عشق به خانواده را نیز می‌توان متصور شد، در واقع این کلمه را می‌توان در مورد علاقه به هر چیز دوست داشتنی...

این نشانه‌ها به شما می‌گوید عاشق شده اید

این نشانه‌ها به شما می‌گوید عاشق شده اید«تابناک باتو» ـ وقتی کسی را ببینی و ضربان قلبت بالای هزار بزند و هر آنچه در ذهن رشته بودی تا با دیدنش به زبان بیاوری، اما هر آنچه رشته بودی پنبه شود، بی شک می‌توان گفت: تو عاشق طرف مقابلت شده ای.

عشق جنونی بی مرز است که عاشق را به سر حد مرگ می‌رساند، اما عاشق شدن برای هر کسی در زندگی باید اتفاق بیفتد اصلا انگار انسان آفریده شده برای عاشقی کردن برای عشق ورزیدن برای دوست داشتن و دوست داشته شدن. عاشقان با دیدن معشوق خود از خود بی خود می‌شوند و تنها زندگی و خوشبختی را در چشمان معشوق خود می‌یابند و در را بر روی هر کونه فکر و منطق می‌بندند. نشانه‌های عاشق شدن افراد را در نیک صالحی بخوانید.

نشانه‌های عاشق شدن

۱ ـ متن‌ها و اس ام اس‌های او را دوباره و دوباره می‌خوانید.
۲ ـ وقتی با او هستید بسیار آهسته قدم می‌زنید.
۳ ـ هر زمان که پیش او هستید، تظاهر به خجالتی بودن می‌کنید.
۴ ـ وقتی به او فکر کنید، قلباتان تندتر و تندتر می‌تپد.
۵ ـ زمانی که به صدایش گوش می‌دهید، بدون دلیل لبخند می‌زنید.
۶ ـ وقتی او را تماشا می‌کنید، دیگر قادر به دیدن اطرافیانتان نیستید و فقط او را می‌بینید.
۷ ـ شروع به گوش دادن به آهنگ‌های آرام می‌کنید.
۸. او همه فکر شما می‌شود.
۹ ـ بوی او شما را به وجد می‌آورد.
۱۰ ـ متوجه می‌شوید که زمان فکر کردن به او، همیشه به خود لبخند می‌زنید.
۱۱ ـ حاضرید هر کاری برایش انجام دهید.
۱۲ ـ هنگام خواندن این متن همواره فقط یک نفر ذهن شما را بخود مشغول کرده بود.

عشق چیست؟ عشق نوعی احساس عمیق و عاطفه در مورد دیگران یا جذابیت بی‌انتها برای دیگران است.

این نشانه‌ها به شما می‌گوید عاشق شده اید

عشق را می‌توان یک احساس ژرف و غیرقابل توصیف انسانی دانست که فرد آن را در یک رابطه دوطرفه با دیگری تقسیم می‌کند، در واقع عشق نمای خارجی ندارد، بلکه یک احساس عمیق دوستی است.

با وجود این، کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو می‌کند: علاوه بر عشق رمانتیک که آمیخته‌ای از احساسات و میل جنسی است، انواع دیگر عشق مانند عشق عرفانی و عشق افلاطونی، عشق مذهبی، عشق به خانواده را نیز می‌توان متصور شد، در واقع این کلمه را می‌توان در مورد علاقه به هر چیز دوست داشتنی و فرح بخش، مانند فعالیت‌های مختلف و انواع غذا به کار برد.

همیشه همراه و همگام با شما است از نشانه‌های یک زن عاشق این است که ناگهان متوجه می‌شوید که او همه جا حضور دارد. او به طور اتفاقی هر کجا شما هستید پیدایش می‌شود، یا در راهروی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می‌زند، یا تصادفی به شما برخورد می‌کند، یا در مهمانی در اطراف شما مانور می‌دهد.

آنچه ه او انجام می‌دهد تلاش برای جلب توجه شماست و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما قدم اول را بردارید. مسأله اینـجاسـت کــه بسیاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی‌توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت‌ها را از دست می‌دهند. توجه کنید مردان مستقیم عمل می‌کنند، زنان غیرمستقیم.

بنابرایـن اگر زنـی مکررا شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما کرد، احتمال اینکه او این کار را عمدا انـجام می‌دهد، زیاد است.

منبع: وبلاگ رادمینا، باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
7
مشکل اینجاست که باید راهی پیدا کرد برای روش مستقیم، نه اینکه همه راهها را بست و طرف مقابل را گیج و گمراه کرد که نداند چه باید کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
1
7
چرا القا می کنید که خانمها باید غیر مستقیم حرفشان را بزنند، آیا این مساله ناشی از ضعیف بودن و نادیده انگاشته شدن زنان در طول تاریخ نهادینه نشده؟ چنین کلیشه هایی کم کم باید از بین بروند
پاسخ ها
reza
| |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
خواهر گرامی دلیلش این است مرد طالب است و زن مطلوب. یعنی مرد بخاطر ارزش بالای زن باید دنبالش برود و طلبش کند. و این ارزش و اعتبار زن را بیشتر میکند.
اهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
2
عشق را در بغل نمی دانم
عشق را ماه عسل نمی دانم
عشق یعنی که تو باشی
غیر این در عمل نمی دانم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار