تماس معتادان با فروشنده موادمخدر در کلانتری
کد خبر: ۱۴۷۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 16    -    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد از دستگیری خرده‌فروش مواد مخدر و کشف ۶۰ بسته هروئین و شیشه از متهم خبر داد.

سرهنگ احمد ناصری با اعلام خبر بازداشت خرده‌فروش موادمخدر و کشف اسلحه کمری از وی، در تشریح این خبر گفت: شب گذشته (25 خرداد) حین اجرای طرح مقابله با سرقت در محدوده یوسف‌آباد، مأموران ضربت به همراه مأموران عملیات کلانتری به دو نفر پیاده که در بوستانی واقع در تقاطع اتوبان کردستان و خیابان اسدآبادی بودند، مشکوک شدند.

رئیس کلانتری 125 یوسف‌آباد تصریح کرد: حین اقدام مأموران برای دستگیری این دو نفر، هر دو آنها متواری شده که مأموران به تعقیب فردی پرداختند که همراه خود یک کیف‌دستی داشت که با دستگیری وی، از داخل کیف، 60 بسته هروئین و شیشه مخدر به همراه یک اسلحه کلت‌کمری به دست آمد.

وی افزود: متهم به کلانتری انتقال یافت اما در کلانتری نیز همچنان مشتریان زیادی برای دریافت موادمخدر مصرفی‌شان با تلفن‌همراه این شخص تماس می‌گرفتند که در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی 6 ماه پیش متهم توسط کلانتری 125 یوسف‌آباد بازداشت و روانه زندان شده اما پس از گذشت از چهار ماه و نیم با آزادی از زندان، دوباره به اعمال مجرمانه خود روی آورده است.

ناصری با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهم دیگر پرونده از تشکیل پرونده برای متهم بازداشت شده و معرفی وی به دادسرا خبر داد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
1
بازم زود آزاد میشه و همون کارها!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار