نامه جدایی برانکو به پرسپولیس رسید
کد خبر: ۱۴۷۹۳۲
تاریخ انتشار: 2019 June 16    -    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

سرمربی تیم پرسپولیس با ارسال نامه‌ای پایان همکاری خود را با این باشگاه اعلام کرد.

 عدم اجرای تعهدات مالی باشگاه پرسپولیس در قبال برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش باعث شد تا سرمربی سرخپوشان نامه‌ای به باشگاه ارسال کند و در آن خواهان فسخ قراردادش شود.

در این نامه برانکو ضمن گلایه از بدقولی‌های مالی عنوان کرد که باید مطالبات دستیارانش را همانند او پرداخت شود و این موضوع می‌تواند چالش دیگری را مقابل روی مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار دهد.

برانکو در این نامه عنوان کرده که باشگاه پرسپولیس از نظر مالی دچار مشکلات زیادی است و نمی‌تواند به تعهدات مالی خود عمل کند و از آنجا که بخش اعظمی از پول باشگاه برای تسویه حساب با او هزینه شده به همین دلیل این مسأله شاید تبعاتی را برای برانکو به وجود بیاورد.

وی عنوان کرده که چون بازیکنان هم پول نگرفته‌اند و اگر او پولش را بگیرد آن زمان بازیکنان مدعی می‌شوند پول‌های آنها به حساب برانکو واریز شده واین موضوع شاید او را دچار چالش کند به همین دلیل از مسئولان خواسته برای جلوگیری از این اتفاقات قرارداد او فسخ شود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در پی این مسأله جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل دادند تا تصمیمات لازم را در قبال این موضوع اتخاذ کنند.

ایرج عرب در خصوص نامه فسخ قرارداد برانکو ایوانکوویچ به باشگاه پرسپولیس بابت عدم دریافت مطالبات خود گفت: اقای برانکو طلب دارد و ما هم طلب ایشان را آماده کرده ایم تا صبح دوشنبه به صورت نقد در اختیارش قرار دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: همه چیز در این باره به پرداخت پول آقای برانکو بستگی دارد که پولش را هم آماده کرده ایم. هیچ گزینه‌ای دیگری هم غیر از برانکو نداشته و نداریم. او سرمربی پرسپولیس است.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار