راموس: ماه عسل به قاره آسیا می‌رویم
کد خبر: ۱۴۷۸۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 16    -    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

بالاخره انتظارها به سر رسید و جشن عروسی سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو در شهر سویا برگزار شد.

در جریان این مراسم سرخیو راموس و همسرش دقایقی با خبرنگاران حاضر درمراسم صحبت کردند و پاسخ سوالات آنها را که در مقابل درهای ورودی باغ تجمع کرده بودند، دادند.

درابتدا خانم روبیو با خبرنگاران صحبت کرد و از حمایت و محبتهایی که دراین روزها از رسانه ها دریافت کرده تشکر کرد و حتی به خبرنگاران تعارف کرد که غذا و نوشیدنی برای پذیرایی از آنها آماده است. او در مورد جشن ازدواجشان گفت:« واقعا احساساتی شدم. »

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید هم در صحبتهایی از اعضای خانواده و دوستانش تشکر کرد که در جشن ازدواجشان حضور داشته و به آنها کمک کردند. او درادامه گفت:« عشق موتوری است که دنیا را به جلو می راند و ما خانواده فوق العاده ای داریم که ما را به جلو می راند. هر دوی ما واقعا راضی و خوشحالیم و واقعا یکدیگر را دوست داریم.»

راموس همچنین اعلام کرد که در داخل باغ، شهربازی کوچکی تعبیه شده تا جو متفاوتی را رقم بزنند. یک میز برای پیش غذا و یک میز برای صرف شام در نظر گرفته شده و درعین حال یادآوری کرد که بخش های مختلفی در باغ طراحی شده که به همه میهمانان خوش بگذرد. او ادامه داد:« به علاوه ما چند شوی مختلف را برای میهمانان تدارک دیده ایم. من خودم به چندین جشن عروسی رفته ام و تا به حال چنین شویی ندیده بودم.»

این زوج درمورد دلایلشان برای درنظر گرفتن کدهای لباس برای میهمانان پاسخ خاصی به خبرنگاران ندادند و گفتند که این ماجرا مربوط به تم جشن عروسی شان است.

خانم روبیو درعین حال اعلام کرد که طراح لباس عروسش،طراحی لبنانی به نام زهیر مراد بوده و درمورد دسته گل سیاهش گفت:« می خواستم دسته گلم نمودی از شخصیت واقعی ام باشد.» و راموس درتکمیل صحبت های او گفت:« پیلار عاشق موسیقی راک است.»

سوال بعدی از عروس و داماد در مورد ماه عسلشان بود که آنها در پاسخ به این سوال گفتند:« هنوز تصمیم نگرفته ایم که چه زمانی به ماه عسل برویم و مقصدمان کجاباشد ولی احتمالا به کشوری آسیایی سفر خواهیم کرد.»

فوتبالی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
2
افتخاری دیگر برای ایران
فاطیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
گفت میریم آسیا چرا به خودت میگیری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار