طراحی‌های زیبا و ساده حنا روی دست
کد خبر: ۱۴۷۸۱۸
تاریخ انتشار: 2019 June 16    -    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
نقش حنا، نوعی آرایش محبوب در میان دختران است. در برخی مناطق دنیا در مناسبت‌ها و مراسم‌های مختلف از طرح‌های متنوع حنا استفاده می‌کنند. در این گزارش زیباترین و جدیدترین طرح‌های حنا ۲۰۱۹ را خواهید دید.

طراحی‌های زیبا و ساده حنا روی دست«اختصاصی تابناک باتو» نقش حنا، نوعی آرایش محبوب در میان دختران است. در برخی مناطق دنیا در مناسبت‌ها و مراسم‌های مختلف از طرح‌های متنوع حنا استفاده می‌کنند. در این گزارش زیباترین و جدیدترین طرح‌های حنا ۲۰۱۹ را خواهید دید.

 

طراحی‌های زیبا و ساده حنا روی دست

طرح حنا به سبک هندی‌
می‌توانید برای نقش حنا از طرح هندی استفاده کنید، طرح هندی اغلب به اشکال هندسی و جزئیات کوچک و ریز شناخته می‌شود و تا کناره‌های دست و مچ امتداد می‌یابد. طرح هندی با حنای قرمز رنگ انجام میشود و گاهی آمیزه‌ای از مدل هندی و عربی می‌باشد.

طراحی‌های زیبا و ساده حنا روی دست

طرح حنای بوهمین
نقش‌ها و طرح‌های بوهمین از جدیدترین رسومات حنا برای امسال است، نقش‌هایی از پَر با تزئینات کوچک که استایل فاخری به شما می‌بخشد، به ویژه اگر به طرح‌های ظریف علاقه‌مند باشید.

همینطور نقش‌های سفید حنا که به تازگی رواج یافته اند وقتی با طرح‌های کلاسیک ترکیب می‌شوند به دست‌های شما زیبایی ایده آل و منحصر به فردی خواهند بخشید. همچنین می‌توانید رسومات متالیک را برای تزیین دست و پا انتخاب کرده و استفاده کنید.

طراحی‌های زیبا و ساده حنا روی دست

اگر از اغرق در کشیدن طرح‌های حنا لذت نمی‌برید می‌توانید فقط انگشتان دست یا پا را طرح بزنید، طرح‌های بوهمین مناسب انگشتان هستند و می‌توانید براساس رنگ مورد علاقه خود آن‌ها را روی انگشتان خود پیاده کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار