لباس جنجالی بیانسه خواننده آمریکایی
کد خبر: ۱۴۷۸۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 15    -    ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
بیانسه خواننده زن آمریکایی در جشن هنر‌های پوشیدنی با لباس خاص خود همه را حیرت زده کرده است. وی به این خاطر این لباس زیبا را بر تن کرده بود ظاهرا قرار است در این جشن فیلم شیرشاه وی به سینما‌ها بیاید و به همین خاطر وی سوژه رسانه‌ها شده است.

لباس جنجالی بیانسه خواننده آمریکایی«تابناک باتو» بیانسه خواننده زن آمریکایی در جشن هنر‌های پوشیدنی با لباس خاص خود همه را حیرت زده کرده است. وی به این خاطر این لباس زیبا را بر تن کرده بود ظاهرا قرار است در این جشن فیلم شیرشاه وی به سینما‌ها بیاید و به همین خاطر وی سوژه رسانه‌ها شده است. بیانسه عکس‌های از لباس خاص خود که برای این مراسم تدارک دیده بود را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

 

لباس جنجالی بیانسه خواننده آمریکایی

جشن “هنر‌های پوشیدنی” روز شنبه در شهر سانتا مانیکا در کالیفرنیا برگزار شد. سوژه امسال این جشن که شرکت دیزنی از برپا کنندگان آن بود فیلم “شیرشاه” انتخاب شده بود که نسخه جدید آن حدود یک ماه دیگر به سینما‌ها می‌آید.

لباس جنجالی بیانسه خواننده آمریکایی

بیانسه که از میهمانان این جشن بود از فرصت استفاده کرد و در نقش “نالا” لباس پوشید. “نالا” شخصیتی در این داستان است که در نسخه جدید صداگذاری آن را خود بیانسه انجام داده است.

لباس جنجالی بیانسه خواننده آمریکایی

این مراسم هر سال برای آموزش هنر‌های زیبا پول جمع آوری می‌کند. امسال میزبان مراسم مادر بیانسه، “تینا نولز” بود و بیش از ۲ میلیون دلار پول در این رویداد سالانه جمع آوری شد.

لباس جنجالی بیانسه خواننده آمریکایی

بیانسه مشهورترین و محبوب‌ترین خواننده آمریکایی منتخبی از عکس‌های لباس خود را با ۱۲۸ میلیون هواداراش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.
لباس جنجالی بیانسه خواننده آمریکایی

گفتنی است فیلم “شیرشاه” یکی از چند اثر قدیمی “والت دیزنی” است که در کنار “سیندرلا”، “اژد‌های پیت”، “دیو و دلبر” و “کتاب جنگل” قرار است با بازسازی شدن در قالب رئال انیمیشن جان دوباره‌ای بگیرد؛ و لازم به ذکر است بیانسه الهه موسیقی پاپ در این فیلم هنرنمایی کرده است.

نیک صالحی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
7
44
وتبارک ا... احسن الخالقین
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
قبول حق حاج اقا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار