ترافیک پُرحجم در ورودی‌های پایتخت
کد خبر: ۱۴۷۷۵۴
تاریخ انتشار: 2019 June 15    -    ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹

در ساعات پایانی تعطیلات آخر هفته و هم زمان با بازگشت مسافران به تهران، ورودی های شرقی و غربی پایتخت ترافیک پر حجمی را تجربه می کنند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه ترافیک در محور فیروزکوه پر حجم است، اظهار داشت: حرکت خودروها به ویژه در محدوده «گیلاوند» تا دماوند با کندی همراه و تردد نیمه سنگین است، اما در طول مسیر شاهد تردد پر حجم خودروها هستیم.

ترافیک پُرحجم در ورودی‌های پایتخت

وی سپس به ترافیک محور هراز اشاره کرد و گفت: محور هراز از آمل به سوی تهران ترافیک نیمه سنگین دارد است، اما در برخی مقاطع مانند آزادراه تهران- پردیس، جاجرود و ورودی و خروجی های بومهن شاهد بار ترافیکی سنگین است.

سرهنگ سیاوش محبی محور امام رضا (ع) را مورد اشاره قرار داده و افزود: ترافیک در محور امام رضا (ع) نیز عادی و روان است، اما در ورودی های تهران در مسیر پاکدشت- تهران شاهد ترافیک پر حجم خودروها هستیم.

رییس پلیس راه غرب استان تهران نیز در خصوص ترافیک محورهای مواصلاتی غرب استان تهران گفت: آزادراه قم- تهران در برخی از مقاطع به ویژه محدوده ورودی تهران، ترافیک پر حجم را تجربه می کند.

سرهنگ قباد قیطاسی افزود: در سایر محورهای مواصلاتی غرب استان تهران مانند محور تهران- ساوه و تهران- شهریار نیز ترافیک پر حجم خودروهایی که خواهان ورود به پایتخت هستند، را مشاهده می کنیم.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار